четвртак, септембар 1

Iskompleksirane lujke? // Kako igrati Super Fun Ignoring Game?

Okej, skola je zvanicno pocela. Budim se, onako mehanicki uzimam telefon u ruke*vec ustaljena rutina*. Pogledom prelijecem pocetnu stranu, ali nesto mi zapadne za oko. Tan Tan Taaaan,  1 SEPTEMBAR. Ugh, zar vec?
Kome je jos raspust prosao brze nego meni? I ko jos (ne) jedva ceka da vidi sve te iskompleksirane lujke u skoli? Izvinite na ovim izrazima, samo sam, MORALA.



Ulazim u skolu medju prvima, jer ja nisam streber koji obozava skolu vec samo zelim da zauzem dobro mjesto. Red do zida, treca klupa- savrseno, ne treba da vam objasnjavam zasto.

Da onda slijedi sok. Vidim sva ta dobro poznata lica, samo sa 5 tona sminke, jer su se ocigledno umile puderom. Iako imaju tek 13 godina, a neke ni toliko. Iscrtane obrve, koje su toliko lose odradjene, karmin, neka svijetlo ljubicasta nijansa, prelazi rubove usana ne bi li se usne makar vizuelno povecale. Jednom rijecju izlgledale su kao klovnovi. Ne svi, cast izuzecima.
Grljenje, ljubljenje kao da se nisu vidjeli 5 godina, a ne 2-3 mjeseca. Okej znam da se nisu vidjeli sve u redu, ali to je prelaznje granica normale.








Ja onako kao budala prolazim i jedva cekam da se to zavrsi, iako je cirkus tek poceo.
Zatim moj squad i ja pocinjemo Super Fun Ignoring Game. Dakle, ignorisite neke osobe, do te granice da oni pocnu da sumnjaju u svoju egzistenciju. Naravno da to ne radimo tek onako, vec jer su nam te osobe toliko toga napakostile i uradile.

Ja cu se potruditi da istrajem u Super Fun Ignoring Game, potrudicu se da izbjegnem elegantno cmakanje sa doticnim osobima. I nadam se da me moj squad nece iznevjeriti u svemu tome xD


Hvala sto ste procitali post, nadam se da vam se dopao. U komentarima mi recite da li slicno i sa vama, u vasoj skoli?
Za sva pitanja, saradnje, i ostalo na mail: pufnicapufi@gmail.com
Kisses

P.S Slike iz ovog posta su neke random, ali su moje naravno ;-)



43 коментара:

  1. Goci Droci opis :))) Znachee ja u skolu ne mogu. Sjajno napisana, svaka cast. Veoma realno, accurate af.

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! :) Pratim te,uzvrati ako želiš :)

    https://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Super napisano, isto tako je i kod mene. Bljuje mi se kada ih vidim. Ja se ne volim grliti, ali moje prijateljice me samo onako malo zagrle, ništa slično kao što rade one elite koje se grle dva sata.😐😑😒

    Q&A------------------>http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/09/q.html

    ОдговориИзбриши
  4. Jakooo zanimljiv post! Ja često igram ovu Super Fun Ignoring Game hahaha :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičan post! Nikada nisam čula za tu igricu, ali isprobat ću :)

    Ako imaš vremena, pročitaj moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Haha,zanimljiva igra!♥ :D Post mi se mnogo dopada!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Ajoj hahah, Super Fun Ignoring Game je igra mog prvog dana srednje škole, samo što su je svi igrali, a ne određene osobe. O boe, sad mi nedostaju i moje nafurane lujke iz osnovne, znaci ne mogu da verujem da sam ja, najveća pričalica na svetu, danas bukvalno sve vreme ćutala hahah. :'D

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Posve ista situacija je i u mojoj školi, to prenemaganje po školi kao da se nisu vidjele 10 godina je neizdrživo ali ova igra je zanimljiva, često je i sama prakticiram hahah :)

    Novi post: http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    ОдговориИзбриши
  9. Ovako je definitivno izgledao i moj dan u skoli. Nazalost, previse je likusa sa istim opisom, koje su mene doduse, danas grlile i ljubile, mada sam se ja trudila da ostanem u ljubavi sa njiima. Inače post mi se jako dopao jer je meni bio vrlo smešan baš zbog te realnosti i doze ironije.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Baš si me nasmijala s ovim postom! Prepoznala sam se u ovome, slično mislimo, drago mi je da nisam jedina! Samo što je ove godine od moje grupe ostala samo jedna prijateljica i sretna sam što imam nju! Divan post, piši više ovakvih postova, mislim gdje samo pišeš, ne pokazuješ što si kupila i to, odlično ti idu ovakvi postovi, svaka ti čast! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Wonderful post! I love your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ОдговориИзбриши
  12. Heh, na žalost danas je sve veći broj ovakvih i prava vrijednost istinske sreće i podrške izumire iz dana u dan sve više. Tačno mi dođe žao kada vidim koliko se ljudi "raduju" jedni drugima, a samo čekaju da se rastanu i tu nastaje pravo lice.
    Stvarno je divan post. Uzvratila sam članstvo :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Hha, lijepo si sve pretočila u riječi. mnogo mi se dopada tvoj blog. I da potpuno te razumijem, i onda ja njima nisam normalna?? Molim? Ne samo da su im lica propala nego i mozak, ako nemaš 100 kg pudera nisi normalna cura nego luđakinja na kvadrat. Tješim se još dvije godine, možda u srednjoj bude bolje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto, hahahah...
      I ja imam jos dvije godine i nadam se da ce u srednjoj biti bolje. Hvala na ovako divnom komentaru ;-)

      Избриши
  14. Odlično odrađen post !
    Iskreno , ponekad se pitam da li je odlazak u školu pozorišna predstava.
    Imamo taj INTENS MEJKAP , stereotipične likove i jednu VELIKU binu.
    Svaka čast <3

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. I meni je tako bilo u osnovnoj skoli. Bas sam tako kulirale odredjene osobe jer nisam zelela da imam nikakve veze sa njima. :) Medjutim sada kad sam krenula u srednju skolu pokusavam sa svima da se druzim. Mada vec vidim neke nafurane seljanke. XD

    Na mom blogu je novi duhoviti post Devojka razmislja pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Ovo je definitivno jedan od zanimljivijih postova koje sam procitala. Bas je degutantno kad klinke tako pretjeruju sa sminkom, narocito za skolu. Takodjer mrzim ta "izigravajmo letece medvjedice" grljenja, kao da se nisu x puta susretale po gradu lol. Takve je najbolje ignorirati, u suprotnom bi moglo doci do scene haha. Svaka cast, drago mi je da si pisala na ovu temu :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Realnost hahaha. Ali jebiga, bas te takve se na kraju ponasaju prema nama normalne kao da smo cudake xd❤️

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/grades.html

    ОдговориИзбриши
  18. Potpuno se slažem sa tobom. Danas devojčice stavljaju previše šminke (a uglavnom ni ne znaju da je stave, pa to sve grozno izgleda). Ne znam samo kako ih roditelji puste da tako idu u školu. Drago mi je da vidim da ima i onih koji misle da je to pogrešno. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  19. Ziva istina😂Presmijesan post!!Super;)
    Novi post:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши