четвртак, септембар 22

10 Reasons Why I Love Fall - fallwithJana

Za danasnji post spremila sam vam 10 razloga zasto volim jesen, nadam se da cete uzivati ;-)
Osmi razred je laksi nego sto sam mislila, ne mogu bas reci da je lak, ali sam ga se strasno bojala, no nije nista drugaciji do 7.

Ima puno da se uci i radi, ali ako ucim sve ce biti okej.

Za danasnji post spremila sam 10 razloga zasto toliko volim jesen ;-) Inace jesen pocinje sjutra, i ja ne mogu da docekam, iako se nista specijalno nece desiti ;-)



1. Boje
Nista drugo do boje, zuta, crvena, narandzasta.
Mene to asocira na jesen, nekoga mozda na nesto sivo, tmurno, ali mene ne.


2. Zabava sa liscem
Ok, imam 13 godina i idalje volim da se igram u liscu.
Ok. Uzdah. Ok
Sjecam se kad sam bila u 4 razredu, bila sam sa drugaricom i zajedno smo skakale na mekanom liscu, koje nam je bilo do koljena.
Medjutim mi nismo prestajale, poslije nekoliko dana, njoj se krpelj zakacio za nogu, vise nismo skakale xD


3. Topli napici

Hladno vrijeme, daje vam opravdanje da kuvate ogromne kolicine tople cokolade, sa slagom i marshmallowsima naravno.
Ako ne, makar caj, kafa bilo sta, ucinice vas da se osjecate divno <3


4. Noc Vjestica

I dalje volim da slavim Noc Vjestica, znam da to nije nas praznik, ali bude stvarno zabavno.
Mislim da ove godine necu proslaviti Halloween, vec cu samo ukrasiti kucu, pogledati neki film i eto ;-)
Uzzzivanje ;)


5. TV
Mozda zvuci cudno ali, programi i serije na TVu su mnoogo bolji.
Posto ocigledno da nije vrijeme za izlaske jer,  napolju duva vjetar i pretvoricete se u kocku leda ako izadjete, logicno je da upalite TV.
Ima puno zanimljivih filmova, koje mozete odgledati zajedno sa porodicom ;)



6. Kisa

Volim kisne dane, isto tako i suncane, ali obozavam kad cujem kapljice kako lupaju o oluke kuca, zgrada.
Ljepse se zaspi, i osjecam se predivno, ususkano, sa toplom soljom caja u rukama.


7. Fotografije
Hiljadu puta sam rekla i ponovicu, jesen me inspirise.
Najbolje fotografije, napravljene su bas sada, dok je jesen.


8. Sweaters

Obozavam mekane, siroke dzempere u kojima se osjecam vise nego udobno.

Oni su tako Tumblr, savrseni u svakom smislu ;-)

9. Temperatura

Malo cudno zar ne?
Ne osjecam se lijepo dok Sunce bije u mene ljeti, prevruce je.
Dok je jesen, ima puno suncanih dana, nije previse hladno, a ni vruce.


10. Family Time
Zar nije divno kad ste sa porodicom na okupu, pored vas pucketa vatra, sve je kao iz nekog filma.
Razgovarate, druzite se.
Ne razmisljajte o nicemu, samo uzivajte u trenutku ;-)

Nadam se da se da sam vam makar malo otvorila oci, da shvatite koliko je jesen ustavri divna. Znam da ima puno ljudi koji je ne vole, ali dobro, ja sam imala potrebu da napisem ovaj post ;-)
Recite mi u komentarima sta mislite, i da li vi volite jesen?
P.S. Sve slike iz Fall serije sam ja napravila, nisu preuzete sa interneta.
Kisses

32 коментара:

  1. Zbog sitih razloga volim jesen, još bi dodala papanje kukuruza, i da i ja volim igrati se po lišću! Skoro zaboravih, jesen volim i zbog lutkica od kestena koje radim :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bas i ne volim jesen, volim je jedino jer mi je na jesen rodendan i nista vise. Ja bas volim vrucine, uzivam dok se kuham hahahaa. Za mene je jesen nekako depresivna, sve prestaje, lisce opada, bas ju i ne volim :/

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Bukvalno smo iste što se ove teme tiče. Drago mi je da imam nekoga ko me u potpunosti razume, kada je jesen u pitanju hehe:) Još jednu stvar bih dodala na tih tvojih 10 razloga, a to su mirišljave sveće. One su meni život *--*

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro si me posjetila, ne znam zasto nisam njih dodala ovdje. Uskoro pravim post koji je recenzija jedne mirisljave svijece ;-)

      Избриши
  4. Ne mogu reći da previše obožavam jesen, ali većinu ovih stvari koje si navela volim kod jeseni. Izuzetak su kiša i hladnije vreme-to nikako ne volim. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Imam iste razloge za ljubav prema jeseni (a i zimi). Ne podnosim vrućinu, uživam da se ušuškam kad je napolju hladno i da se grejem toplom čokoladom ispod mekog ćebenceta!! xox
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post Jano! Prekrasno si ovo napisala, i ja također volim jesen i skakanje u lišću *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Ma, Jnao, ti se žališ što se igraš u lišću sa 13 godina, a ja to radim i sa petnaest :'D Nije to ništa čudno, veruj mi haha. :) Takođe, i sama sam opsednuta jesenjim bojama, stvarno najdivnije su od svih boja. <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  8. Heee, imamo iste razloge za ljubav prema jeseni. Samo ja ne volim TV :/. Zaista je divna i čarobna. I nemoj da se brineš zbog lišća. Sumnjam da ćeš ga prevazići jer moje godine mi nisu potsnule to nešto dječije što čuvam u sebi. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post, ja ni ne volim previse jesen, a nije da ju ne volim. Najvise mi svida sareno lisce i predivno mi je kada hodam gradom pa vidim kako negdje pada lisce pa je na podu sve sareno. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Jana draga, kad sam pcoela da citam post, prvo su mi pale na pamet ideje tj razlozi zbog kojih ja volim jesen, te sam ocekivala nesto slicno tome, ali si me zaista sarmirala postom, tvoji razlozi su mi jako simpaticni i vrlo gotivni.Nisam neki ljubitelj lisca i fotografisanja istog, ali ovaj family time, televizija i slicno jeste bas ono sto se i meni dopada kod jeseni. Sve u svemu jako dobar post.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post! Jesen je posela, i napokon mozemo slobodnonuzivati u svim svojim omiljenim carima koje ono donosi, zar ne? :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  12. Uvijek me oduševiš sa novim postovima! Obožavam tvoje postove, možda mi nije toliko draga koliko ljeto, možda je to zbog škole ili nešto slično no bez obzira na to obožavam jesen! :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Awesome post!
    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ОдговориИзбриши