петак, септембар 9

5 stvari koje me inspirisu

Zdravo svima!
Ja sam Jana, ako ste novi na mom blogu.
Za danasnji post spremila sam vam 5  stvari koje me inspirisu, bilo za postove na blogu ili nesto drugo.
Svako od nas nekada ima kreativnu blokadu. Ja sam pravi primjer moj blog postoji godinu ipo i nema 200-300 citalaca.
Zasto?
Jer sam imala tu famoznu kreativnu blokadu.
A ta blokada zapravo ni ne postoji.
Od drugarica cesto cujem da ih inspirisu neke tumblr stvari, profili poznatih youtube-erki i svo to sarenilo.
Ali ne, ustvari, sve sto nas okruzuje je tumblr samo ako to posmatramo na pravi nacin.
Cak i one zgrade sa svim tim fudbalskim i politickim opredeljenjima, stari, ofucani prozori, sve je to tako tumblr i sve to moze da vas inspirise.
Pomislicete, da pricam gluposti.
Ali, zapitajte se malo i dobro razmislite, sve ce vam biti jasno.


1. Fotografija

Da, fotografija, mnogo me inspirise i podstice na neke novi stvari, saznanja.
Zbog toga i obozavam instagram. Istinski sam zaljubljenik u fotografiju i uvijek cu biti, kako mi se cini.
Ne kazem da cu se time baviti kao poslom, ali hobi je moj.


2.  Jesen
Cozy, cozy, cozy! Topli napici, bijela cokolada, bunedeve!
Sve me to cini toliko srecnom, da ne mogu ni da docekam jesen. Suvo lisce koje se nagomilava i prekriva ulicu kao neki predivni zuti tepih, ahh!
Ljudi ce reci da ih sama rijec jesen podsjeca na nesto tuzno, uvelo.
Ali za mene jesen je susta suprotnost.



3. Blogovi
Citajuci ostale blogove dobijam neki polet.
Moji omiljeni su Sofijin Kutak i Marsyly
Dok "listam" sve te stranice i citam one najstarije postove koji se eto, kriju tamo negdje iza ugla, ja dobijam inspiraciju.


4. Tumblr
Pogrijesili ste ako mislite da necu reci, tumblr.
Pored svih tih stvari koje me inspirisu i tumblr se mora naci na listi, naravno.
Mislim da je suvisno ikakvo komenatrisanje, svi vec znate sta se tamo izbacuje, koje slike i sotalo.



5. Putovanja
Bilo na neka daleka, meni, sasvim nepoznata mjesta, ili na neka u koja se iznova i iznova vracam.
Inspirisu me, daju mi neku energiju i snagu.
Vjerujte da ce me i neki novi park, za koji, eto, nisam znala, uzbuditi



Hvala vam sto ste procitali ovaj post, i znam da se na poslednjoj fotografiji vidi da mi je nesto pisalo na ruci.
Inace, ponosno mogu da kazem da su sve ovo moje fotografije, ja sam odusevljena ;-)
U komenatrima mi recite sta mislite, potrduila sam se ;-)
Kisses




52 коментара:

  1. Slične stvari i mene inspirišu, potpuno se slažem sa tobom u vezi jeseni, jedan od najlepših perioda u godini! Napisala sam post o tome šta svako mora uraditi u Septembru kako bi najbolje iskoristio kraj leta i početak te inspirativne jeseni:

    https://mildsunshineblog.wordpress.com/2016/08/30/​what-you-need-to-do-in-september/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post sa mnogo ideja :)
    Ja inspiracije trazim po instagramu, zaista ima sjajnih profila, i volim da ukrade po koju ideju od njih:)

    Frauleind.blogspot.rs
    ***Novi post na mom blogu***

    ОдговориИзбриши
  3. Super post sa mnogo ideja :)
    Ja inspiracije trazim po instagramu, zaista ima sjajnih profila, i volim da ukrade po koju ideju od njih:)

    Frauleind.blogspot.rs
    ***Novi post na mom blogu***

    ОдговориИзбриши
  4. Fotografije su prelepe. Mene inspirišu instagram i we heart it. Za razliku od tebe ja jesen skoro uopšte ne volim, ali zato obožavam proleće i ono mi daje ogromnu inspiraciju. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije su predivne! Mene inspiracija padne nenadano, nekad čak i u pol testa u školi, pa umjesto da riješavam ja razmišljam kako bi to bilo najbolje i sjetim s tek 10 minuta prije da moram napisati test pa u tih 10 minuta škrabam najbrže što mogu <333

    ОдговориИзбриши
  6. Definitivno i ovaj tvoj post inspirise. hahah :D
    Slicne stvari nas inspirisu.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Ja najviše pronalazim inspiraciju oko sebe i po tumblru ili we heart itu i tako. Sjajan post! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Ja najviše pronalazim u fotografijama!:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post! Super ideje! Ja se radujem svakom godisnjem dobu, pa tako i jeseni ali nije moje omiljeno :)
    Slike su stvarno fantastične i mnogo mi se dopada prva slika i slika onog smajlija :D

    Novi post na blogu: bethanyismybae.blospot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Fantastičan post! Ja također imam nekada blokadu i trenutno... jako mi se sviđaju slike *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  11. Ajoooj, Jancice, ubices me! <33 Hvala ti puno, draga moja, drago mi je da te moj blog inspirise. :) Zaista sjajan post, fotografje su genijane, svaka cast! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  12. Super post!Slike su predivne👻🌎😘💓💞

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Jana iako možda nemaš neki preprepreveliki broj čitalaca, ti si jako uspešna blogerka, vodiš jedan savršeni blog koji ja obožavam, jako si kreativna, i vrlo originalna, što je jako bitno. osim toga važnije je imati 150-200 aktivnih čitalaca nego mnogo veći broj onih koji te samo prate a nikad ne posećuju, tako da samo napred! Iako sam nova u celoj blogsferi, za mesec dana sam pridobila ok 75 pratilaca, i nesto vise od 6000 pregleda, i to verovatno zbog ludih objava koje imam! I nije da se hvalim, ali baš ti čitaoci me motivišu na dalji rad, zato samo napred!

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista se slazem sa tobom, i znam da se ne hvalis:)Ja ti stvarno cestitam na tako zavidnoj statistici:)

      Избриши
  14. Duvan post, Jano! Mene inspirise jesen, kao j tebe. I nikako me ne asocira na nesto tuzno i uvelo, vec ba nesto magicno i tajnovito. :D
    Divan post, draga! ♡
    Novi sam ti clan.:)
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  15. Vidim da smo jako slične. Blog ti je odličan i želim ti sreće da postaneš još poznatija jer to zaslužuješ svojom kreativnošću :)

    https://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Jaako lep post, ja sam takođe neko ko inspiraciju može da pronađe gledajući i u prazni zid. :'D Ipak, Instagram mi je definitivno najveći izvor inspiracije. :) Btw, i ja jedva čekam jesen, to mi je omiljeno godišnje doba. *--*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Slažem se da fotogafija može mnogo da inspiriše, valjda zato što se i sama bavim njom. Fotografija je život bukvalno. I ja jako volim jesen, ali nekako veću inspiraciju dobijem zimi, kada je napolju ledeno, a ja ušuškana u topli krevet sa kafom ili toplom čokoladom, savršenstvo! Inače odličan post, svaka čast! Poseti moj blog, novi post je tu: https://kikaa99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Slažem se da fotogafija može mnogo da inspiriše, valjda zato što se i sama bavim njom. Fotografija je život bukvalno. I ja jako volim jesen, ali nekako veću inspiraciju dobijem zimi, kada je napolju ledeno, a ja ušuškana u topli krevet sa kafom ili toplom čokoladom, savršenstvo! Inače odličan post, svaka čast! Poseti moj blog, novi post je tu: https://kikaa99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Predivan post draga Jano,slike su me zaista preodusevileee <333!!!Inspirisu me iste stvari ko i tebe,i obozavam jesen i zimu i za mene to uopste nije period u kome je sve hladno i tuzno :)!Fotografija je postala moj zivot,ali bukvalno jer sam postala zavisna..Sve je savrseno,oduvala si mee :)!

    ОдговориИзбриши
  20. I mene Tumblr mnogo inspiriše, na raznim blogovima nalazim tone ideja i posle se oduševim kad i na primeru sebe vidim kako su zapravo dobre! :)
    Inače, zapratila sam tvoj blog, uzvrati ako hoćeš. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. I mene putovanja cesto inspirisu!
    Nominovana si na mom blogu!!! aleksaj.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Ja inspiraciju nalazim bukvalno svuda. Na primer, nista ne radim, pisem neki post, citam knjigu ili slicno, i nevezano za ista sto radim dobijem ideju, mislim da se to svima desava. Takodje, knjige i filmovi su dobri izvori inspiracije, dobijes je kada citas/gledas neki deo koji ti se dopadne. :) Fotkice iz ovog posta su mi tako savrsene. *_* ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - povratak u detinjstvo ♥

    ОдговориИзбриши
  23. Uglavnom me inspiriraju slicne stvari. Na tumblru uvijek ima zanimljivih citata, kombinacija i slika s razlicith putovanja koja mnogo pomognu sto se te blokade tice. Jesen takodjer, makar sam vise zimski tip cure i jedva cekam onaj blagdanski period. Sve u svemu, dopada mi se ideja posta! Fotke su divne :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar pa cu ti uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Sjajan post!I mene inspirisu sve ovde stvari!
    Pratim te!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. Uglavnom me inspiriraju slicne stvari. Na tumblru uvijek ima zanimljivih citata, kombinacija i slika s razlicith putovanja koja mnogo pomognu sto se te blokade tice. Jesen takodjer, makar sam vise zimski tip cure i jedva cekam onaj blagdanski period. Sve u svemu, dopada mi se ideja posta! Fotke su divne :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar pa cu ti uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши