недеља, септембар 4

My Blogging Space // Tips and Ideas

Dugo me nije bilo, ha?
Dobro ne bas toliko 3 dana, ali za mene to predstavlja jedan veliki vremenski period, kada je blogovanje u pitanju.
Za danas sam odlucila da vam pokazem moj mali blogerski kutak, ne to nije radni sto, vec nesto tacno pored njega.
Vec godinama zamisljam da imam neku manju kancelariju, sa roze sofom i velikim bijelim stolom, koji je savrseno ukrasen, sa motivacionim porukama po zidu. Ali znam da je to nemoguce, makar za sad - nikad ne reci nikad.


Pa sam sve to uspjela da pretocim u nesto manje, ali sam uspjela ;-)

Pokazacu vam kako to izgleda, i dacu vam neke ideje.







                                                       *sama sam napravila ovo *


Ono sto mi uvijek stoji na stolu:

MacBook Air
Nikon D3300- izvinjavam se sto nije na slikama, fotografisala sam njime ;-)
Beats slusalice
Biljke
Blog planner( obicna sveska)
Organizer za pisaci pribor( mozete ga kupiti u lokalnoj knjizari sigurno)
Motivacione poruke koje su na zidu iznad( odtsampajte, ili napravite)
Svijeca
Emoji jastuk ;-)
Ovo ogledalo gore

Ideas

Motivacione poruke:

Trebace vam:

-Washi trake

-Papir A4 formata.

Na vama je hocete li istampati, ali ja sam se odlucila za tu varijantu. Posto imam stampac u crno bijeloj boji, istampala sam to i zalijepila washi trakama, sa razlicitim dezenima ;-)



Blog planner:

Treba vam obicna sveska, a ako zelite ukrasite je, potrdite se da vam bude pregledna, i uredna, jer cete se lakse organizovati ;-)

Tips

Sto se tice nekih savjeta, prvo cu vam reci za blog planner.

Odlucite se kada ce vam postovi izlaziti, ponedeljak- utorak- srijeda na primjer.
Zatim odredite jednu stranicu za statistiku tog mjeseca.
Primjer avgust. Zapisite koliko ste citalaca imali na pocetku avgusta, a koliko na kraju. Izracunjate prosjek pregleda po postu, u tom mjestu. Izracunajte prosjek komentara bez odgovora. Sve vam to moze pomoci i pokazati vam koliko napredujete, iz mjeseca u mjesec.


Keep desk clean

Potrudite se da vam sto uvijek bude uredan i cist. Organizovan naravno, nemojte ga prenatrpavati raznim stvarima, koje su bespotrebne.


Hvala vam na izdvojenom vremenu za citanje ovog posta. Nadam se da vam se dopao, a u komentarima mi recite gdje vi blogujete, kako, kada?
Kisses

49 коментара:

  1. Odličan post!Stol izgleda predivno :)
    Zapratila sam te,bila bih zahvalna ako bi uzvratila.

    xdreaannx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno izgleda. Kada bih ja barem mogla imati ovako ureden stol :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno divan post! :) Ja blogujem za kompijuterom u svojoj sobi najčešće, ako ne tu, onda za laptopom bilo gde. :D Nemam neko baš određeno mesto i mislim da mi nije preko neophodno. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan post! Jako mi se sviđa tvoj kutak i stvarno se vidi da si kreativna *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post draga, jako si kreativna.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post sa veoma zanimljivim kutkom. Ne znam šta se nalasa desne strane, ali mi djeluje jako moćno i, što je najvažnije, ne zaklanja svjetlost stolu.

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Kutak za blogovanje je preeelep, sadrži sve što jedno blogo-mesto i treba da ima. :*

    ОдговориИзбриши
  8. Sladak kutak:) obozavam kaktuse, imam ih brdooo :)

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Omg,slike su predivne!Mnogo dobar post!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Jaoo kako slatko <3
    I meni je oduvijek želja da kreiram nešto ovakvo za sebe, inspirisala si me da bar nešto pokušam učiniti iako nemam nekog baš materijala..<3
    Super post. <3
    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  11. Ti mene bukvalno ubijas ovim slikama, ali stvarno. Sad samo jedva čekam dan kada ću kupiti beli sto haha. :) stvano divan post, zaljubljena sma u tvoj sto, a kaktusići su #golassss. :) Divan post, Janice! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post!A slike su odlicne!Pa sa obicno blogujem u dnevnoj sobi jer u mojoj sobi nema internet😖😖Ali nema veze...I motivacione prije su odlicne ispale💞🌎

    Novi post:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Uper su slike! Isprva sam pomislila da si sliku uzela sa neta ali vidim ds su tvoje i odlicne suuuu *_*
    dopadaju mi se ideje pogotovo za BlogPlaner :D

    ОдговориИзбриши
  14. Kutak je savršen, fotke su preodličnee!♥ Također obožavam ove motivacijske poruke, cijelu sobu ću ispuniti njima haha.

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post!Kutak je savršen!Pršti inspiracija!Sjajne su fotke!Takođe volim poruke sa motivacijom!Definitivno ću napraviti nešto od ovoga!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Drugari, na mom blogu http://danny991.blogspot.ba/ je novi post o ideji za reklamiranje blogera sa Balkana. Ja se nadam da ćete posržati moju ideju i da ćemo se super družiti.

    ОдговориИзбриши
  17. Pre svega moram reci da i ja tajno prizeljkujem svoju kancelariju u kojoj bih mogla da se posvetim iskljucivo blogovanju ali to je malo teze realizovati. inače jako si rkeativna, jako si lepo uredila svoj kutak, obozavam tvoj blog, tako da iskreno moram reci da sam primetila da te par dana nije bilo na mojoj 'pocetnoj strani bloga', i s neke strane su mi i nedostajali tvoji postovi, najiskrenije.

    Novi post na mom blogu <3 --> http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Ovaj citat You get what you work for... sam baš prije par dana postavila u sobu i baš mi je simpatičan haha. Baš ti je divno mjesto za bloganje. :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  19. Super je post!Dopada mi se tvoj blog kutak i hvala ti na lepim savetima o svesci za blog. Ona može da bude jako koristna i može služiti kao motivacija. Jer kad pogledamo koliko smo imali komentara na početku meseca i na kraju, nas može podstaći da nastavimo još da pišemo i da se družimo. Svaka čast za post! Imaš moj follow :*

    https://kikaa99.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  20. odlican post, i mnogo dobar stol taman dobijes motivaciju. kod mene je to laptop u krilo i pisi hahaah
    zapratile smo te nadamo se da ces uzvratit ♥
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Sjajan post! ♥ Tvoj sto je tako presladakk, mnogo mi se dopada urednjenje. :) Citati i emoji jastucic kod mene dominira, hah. :D Odlicne fotkice! ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши
  22. Divno ti je ovo mesto. :)
    Ova poruka levo mi se baš sviđa i tako je istinita! :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши