понедељак, септембар 12

Zavirite u moj planer...

Znam, znam i znam!
Znam da vam je svaki drugi post na koji naletite o planiranju, planeru...
I samim tim, vise vam je, vjerovatno dosadilo.
Ali ja sam jednostavno morala da vam pokazem dio mog planera.
Izaci ce i UPDATE post, kada pocne 2017 godina, pravim novi, pa cu vam pokazati.


Sto se tice mog planera, izgleda ovako. Ustvari velika pletena sveska, koju sam kupila u Rimu, imam i ovakvu rozu. Meni je preslatka, i mnogo mi se dopada.
Ovo dolje je planer za jedan dan, raspore.

Napravila sam To- Do listu, vrijeme za to. Motivacioni citat, koji mi moze pomoci ili me motivisati da ucim, radim. Naravno tu je i mali odjeljak za vodu, datum...
Nemojte se cuditi sto pola nije ispunjeno, ali sam tek zalijepila i napravila sve ovo ;-)


 Ovdje imam twenty-four-seven weekly planner. Neizostavna stavka, ovo je spas. Jos uvijek nije popunjen, jer nisam ni sigurna koje cu sve obaveze imati poslije skole i kada.


 Task List!
Znate onaj osjecaj, vikend, a vi ste preprepreprezauzeti. Gomila domacih zadataka, obaveza, kontrolnih, jos morate da pisite blog. Ovo je prava stvar.
Zapisujte sve zadatke, i kada zavrsite sve, samo popunite srce na kraju ;-)


 Ova srculenca dolje su mi divna. Njih sam isjekla od rozog hamer papira. Inace imaju ove rupice gore, jer su neka kacena na konopcic.
Na njima cu zapisivati sve obaveze, i to ce mi biti neki manji podsjetnik.


Poslije svih skolskih obaveza, mozete se predati vannastavnim aktivnostima. Ples, gluma, sport, jezici, sve vas moze opustiti makar na sat vremena od ucenja i skole.


Ja sa strane imam i goal getter, za ovaj mjesec.
Dakle, neki moji ciljevi. Na kraju kada se zavrsi mjesec, provjeravam sta sam sve uspjela da ostvarim, a sta nisam.

Hvala sto ste procitali ovaj post, u komentarima mi recite, da li vam se svidja moj planer?
Kako izgleda vas, i naravno da li biste zeljeli UPDATE.
Kisses

29 коментара:

  1. Draga Jana, ja sam odusevljena tvojom rkeativnošću, i time kako ti organizujes svoje vreme. Slike su zaista perfektne, vrlo originalne, kao i tvoj planer, sve pohvale zaista, upravo sad cu mroati da uzmem i napravim slican, jer je moje vreme totalno neorganizovano!

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Prelep planer!*-*♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Sve više i više me oduševljvaš fotografijama, znaci ja sam zanemela haha :) A sto se tiče planera, takođe sam zanemela, zaista izgleda predivno i stvarno si ga na prekreativan način otganizovala. Mislim da bih trebalo da dodam 24 hours weekly svom planeru. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post draga Jano,slike i planer su bozanstveni <333!Jedva cekam taj update i novogodisnje postove :) <33!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Tvoj planer izgleda prelepo, štosam i ranije prometila. Međutim, sada imam priliku da ga vidim i iznutra i moram reći da si odradila odličan posao, draga! ♥
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, tvoj planer mi se mnogo svidja, i nekako me inspiriše da i ja napravim. Ja nemam planer ali napraviću za 2017. godinu. I naravno da želimo Update.

    Story Of Dream Girl

    ОдговориИзбриши
  7. Aa predivan ti je planer! Jako mi se sviđa, i obavezno napravi update *-*
    This is my life♥

    ОдговориИзбриши
  8. Cool! Mnogo mi se dopadaju tvoje ideje za planer. Ali ja nikada ne mogu da se pridrzavam planiranja! Moj planer ima sve sem mesta za planiranje :'D U svakom slucaju, potrudicu se da promenim ovo :)

    Pogledaj moj novi post: bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan planer.I dezen i tvoj raspored su prekul.Mnogo mi se dopada. :)

    Imas follow od mene, ako mozes uzvrati
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post,kao I planer💙👌👌
    A slike su vec da ne private👏💙💣💪

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши