петак, септембар 16

Romwe Wishlist

Za danas sam pripremila jos jednu wihlistu. Prema statistici vidim da niste neki ljubiteljiistih, ali bice puno zanimljivih postova, ovih dana
I nece vise biti wisihlista posle ove, zapravo hoce, ali mnogo rjedje.

Dakle, izabrala sam 5 stvari sa sajta Romwe, koje bih zeljela da dobijem. Sve mi je preslatko i mnogo mi se svidja.  Ljudi su mi rekli da su stvari kvalitetne, uz to nije ni skupo.




Mislim da ce mi bilo sto od ovoga dobro doci, a mozete i vi naruciti ako vam se dopada, jer je stvarno jeftino.



Na ove naocare sam prve naisla i odusevila se! Mnogo mi se dopadaju, i oblik, boja, sve! Oblik je nekako univerzalan, i na kome god sam ih vidjela, stajale su odlicno ;-)

2. Ranac (mali)

Ovo sam jos davno vidjela kod nekih blogerki, i stajalo mi je na wishlisti, sada konacno imam priliku da ga dobijem. Mislim da je jako praktican, ide uz sve, i mozete ga nositi, ako necete vec veliki ranac ili niste ljubitelji torbica.


Ove su mi tako kjutt.
U poslednje vrijeme mi se mnogo dopadaju stvari sa ovim stikerima, cak sam i kupila te stikere, pa ih sad kacim na majice ;-) Dopada mi se i to sto nisu mnogo uske, vec malo komotnije.

4. Choker

Ako me pratite na instagramu ( janamilosevic_) znate da sam pravi zaludjenik chokerima, imam ih mnogo i nikad necu prestati da ih obozavam. Ovaj mi je presavrsen, jer izgleda kao da su dva, a privezak je divan

5. Ranac( veliki)

Ovaj ranac je divan, mislim da ce mi odlicno posluziti za skolu, jer je velicine LARGE. Bas mi se dopadaju ovi rajfeslusi sa ovim koznim kao privezak ;-)
Skroz mi je neobican, a nije ni skup ;-)

To bi bilo to za moju wishlistu, nadam se da cete kliknuti na sve linkove, jer mi to mnogo znaci.
Ostavicu vam jos jendom linkove, dolje, ako vam je tako lakse.
Kisses

Ranac (CLICK)
 Choker(CLICK)
Farmerke(CLICK)
Ranac(CLICK)
Naocare(CLICK)

31 коментар:

  1. Meni se sviđa tvoja w-lista. Da li si kada poručivala sa ovog sajta? :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlilna lista. Sve stvari koje si izabrala mi se jako sviđaju. Kliknula sam na sve linkove i bila bih ti jako zahvalana kada bi i ti kliknula na linkove iz ovog posta ------> DRESSLINK WISHLIST

    ОдговориИзбриши
  3. Super stvari! Mnogo mi se dopadaju naočare i farke. Kliknula sam sve linkove :)

    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična ti je lista i sve mi se sviđa ! Nekako su mi najbolje hlače , s tim stikerima itd . Predobre su , a i ostale stvari su preslatke . Imaš super blog , a i post ti je super . Samo tako nastavi .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
  5. Divna wishlista ❤ Sve je izabrano sa stilom, a farmerke i naocare su pun pogodak. Kliknula sam na sve linkove 😙

    ОдговориИзбриши
  6. Čarobne stvarčice. Stvarno mi se sviđaju, iako ih ne bi nosila jer neke nisu moj stil <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Teško je među silnim savršenim stvarima izabrati samo par stvari, ali mi se sviđa tvoja lista želja, hlače su mi toop! ☺♥♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  8. Jana draga, odlične stvari, sa vrlo ukusa, kao i sve stvarčice do sada koje si nam prezentovala. Jako dobra lista želja, posebnu pažnju su mi privukle ove naočare i rado bih nabavila i jedne za sebe.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Draga, odlična wishlista. Obožavam ovakav tip odjeće. Farmerice su mi naročito topovske! :) ♥

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Predivna wishlista, naočale mi se najviše sviđaju :)
    I kliknula sam na sve linkove😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post, kliknuo sam na sve linkove ;-)

    dusansdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши