недеља, септембар 25

Yankee Candle- recenzija // fallwithJana

Ovaj post sam planirala jos odavno, da uradim recenziju jedne male Bath&Body Works svijece, za koju do skoro nisam ni znala da je Bath & Body Works, jer nisam obracala mnogo paznje. Ona je ionako skoro pa istrosena do dna. Medjutim kupila sam ovu, Yankee svijecu koja je malo reci, savrsenstvo. 
I dok sam slucajno prelistavala moj stari blog planer, okrenem rubriku sa postovima, koji tek treba da izadju. I sjetim se! Odavno nisam radila recenzije, a ovo je dobra prilika za to ;-)

Da, tacno je da ih bije glas da su preskupe- provjereno. Ali nikako ne mislim da je precijenjeno. Dobro, dati 9e za malu svijecu, je stvarno dosta.
Ali miris, atmosfera koju napravi, to je neprocjenjivo.



Ova moja je Black Cherry, mirise na visnju- logicno. Vjerovatno ste sad pomislili da je to onaj izvjestaceni miris visnje, sa milion i jednom aromom.
Ali ne, svijeca je toliko prirodna. I na samoj ambalazi to pise. Dok je nisam pomirisala, i zapalila, nisam imala predstavu da je tako cozy!
Pomislila sam da bi mi vise odgovarao Pumpkin Spice ili nesto, ali je ova predivna!



Vec mozete da vidite da sam je zapalila, nisam mogla da odolim- a ko bi?
Sto se tice ambalaze, tj. ove teglice u kojoj je, preslatko je! Mnogo mi se dopada. Ima i ovaj poklopcic gore, i onda ako ne zelite onaj neprijatni miris dima, kad se svijeca ugasi. Samo zatvorite svijecu, veoma je prakticno!


Na poklopcu je kao urezbareno(kao) Yankee Candle Company, i to ovim preslatkim fontom. Sve u svemu, prezdovoljna sam svijecom, i drago mi sto sam je kupila. Ostavljam vas da uzivate u slikicama ;-)






Miris: 10
Pakovanje: 10

Hvala sto ste procitali post, sat mislite o slikama ;-)?
Bas sam se potrudila, nadam se da vam se dopada.
Kisses
Bajjjj

37 коментара:

  1. Znacii ove svjece su mi pre pre slatke, pakiranje mi se bas jako svida. Al ipak da, cijena je malo veca, al svakako mislim da se isplati.

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Odavno na wish listi ali me cena odbija. :/

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ja je imam i preedivno miriše. Slike su prelijepe ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful pictures! When I saw the packaging of the candle, I could easily visualize it burning and feel the smell in my nose, so if I ever find myself in the situation that I order a B&BW candle, I will pick this one, it is so pretty and your review is perfect! 😍😍

    ОдговориИзбриши
  5. Beautiful pictures! When I saw the packaging of the candle, I could easily visualize it burning and feel the smell in my nose, so if I ever find myself in the situation that I order a B&BW candle, I will pick this one, it is so pretty and your review is perfect! 😍😍

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoj, bože, pa ovo je saaavršeno. :) Yankee sveće su definitivno najdivnije, mada nisam sigurna ima li ih u Srbji, tako da ti deinitivno zavidim na ovom primerku hehe :) Sjajne fotke, Janice moja <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Ajme... ovo je preslatkooo *-* Predivna je svijeća stvarnoo!
    Novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoj, ovo je prekjut. Vidjela sam nešto slično u Pošti, kada potrošim ove sadašnje morat ću si na nabaviti taku nekakvu :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam zaista veliki ljubitelj sveća, a i samim tim da sam gotičarka, karakterise me to da ih imam puno u sobi i da samo zahvaljujuci njima ja osvetljujem svoj prostor, tako da sam definitivno uzivala u ovom postu. ova svecica mi deluje jako slatko, vrlo zanimljivo, izgleda kao neka malena tegla marmelade, zaista moram nabaviti jednu za sebe da ispunim svoju kolekciju

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Jao, sjajan post, fotografoje su vrh!! :D
    Divno je sto si nam predstavila ovaki sladak primerak koji se moze naci u Srbiji. :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicna recenzija i odlicne fotke! Awesomee!

    New post//
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/well-hi-there.html

    ОдговориИзбриши
  12. Fotografije su prelepe,a sveca tek <33!Odavno zelim da nabavim sebi jednu,ali nikako nisam imala prilike <33!Divno draga <33!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Hahah, o bože, pa ovo je pravo malo savršenstvo! :)
    Molim te nam samo reci gde si je nabavila. Ja sam u dm-u pronašao nekoliko, bile su skupe mada mi nisu izgledale nešto preterano kvalitetno, ne znam. Inače, nov sam u celoj toj priči, mada mi se baš dopada atmosfera koju stvore.
    P.S. Moram da napomenem da ti je presladak onaj bookmark sa ovčicama :)

    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Draga Jana, nema te riječi kojom bih mogla opisati moju sreću kada vidim da si izbacila post. Stvarno uživam u tvojim tekstovima. Toliko skromno napisano a toliko mnogo rečeno. Veoma sam veliki ljubitelj mirisnih svjećica, ali ovako nešto još nisam vidjela na našim područjima. Možeš li mi napisati gdje si ih kupila? Ljubim te i nestrpljivo isčekujem novi post.

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Svijeca je topp😍😍Znam jer sam imala priliku da je pomirisem,a I da nisam ocekivala bih tako divan miris citajuci ovaj post!A slike su perfect ado😂😍😍👌👌💙

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши