понедељак, септембар 19

Fall Is Almost Here #fallwithJana

I konacno je tuu, na pragu, skoro da je jesen stigla ;-)
Iskreno    o b o z a v a m   jesen, daje mi toliko inspiracije, i osjecam se nekako lijepo, ususkano.
U to doba godine najvise pravim DIY projekata i sve je tako cozy, cozy, cozy! Nemate pojma koliko sam srecna !

Dakle, tokom jeseni bice mnogo postova, i vecina ce biti iz serije #fallwithJana.
Sigurna sam da cete uzivati.
Postovi ce, zbog skole izlaziti svaka 3 dana, i nadam se da ce vam se dopasti.
Imam puno saradnji za ovaj jesenji period, sa mnogim blogerkama.
I daa, znam da na slici pise Fall Is Here, greska znam. Ali to sad ne mogu da ispravim tako da ;-)

Inace u ovom postu reci cu vam sta ce otprilike biti u ovoj seriji, malo detaljnije.

- Outfit postovi
- DIY projekti
-So Coffee Chaos
-Recepti
- Bucket List
-Bucket List ( UPDATE)

Da ne bih pravila poseban post o Bucket Listi, u ovom postu cu vam je pokazati ;-)

  1.  Napraviti bijelu toplu cokoladu( pumpkin spice)- ovo je mali sneak peek
  2.  Napraviti makar 20 fotografija (prirode)
  3. Kupiti Yankee Candle
  4. Setati svakog dana
  5. Ostati organizovan
  6. Halloween Party
  7. Kupiti jos jedan overisized dzemper
  8. Dekorisati sobu u jesenjem duhu
  9. Napisati nekoliko outfit postova
  10. Kupiti Mason Jars
  11. Jesenji Instagram Feed
  12. Napraviti jesenju playlistu
To je to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se dopao, i da ste uzivali ;-)
U komentarima mi pisite sta mislite, inace ovim postom je zvanicno otvorena Fall serija postova...
Kisses

34 коментара:

  1. Jesen je moje omiljeno godišnje doba i obožavam da čitam postove o njima, tako da se jaako radujem tvojim budućim postovima. ^__^

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan je post,jedva cekam jesenje postove obozavam taj period <33 :)!Jedva cekam diy projekte :)!

    ОдговориИзбриши
  3. Jesen obozavam. Da je ovako cijela godina ne bih se zalila. Obozavam hladnocu. Post je odlican.

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Ja jesen ne volim previše zbog hladnijih dana i kiše, ali ako to zanemarim, moram priznati da jesen ima mnogo svojih čari. Radujem se tvojim jesenjim postovima, sigurna sam da će biti odlični. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo dobar post. Radujem se i osalima! Verujem da će jesen biti mnogo interesantnija uz tvoje ideje i savete :D

    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, jedva čekam slijedeći!! Pa jesen nije moje omiljeno godišnje doba , ali ga an neki način volim i uživam u njemu <333

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post! I meni je jesen omiljeno godišnje doba. Inače ovo za pumpkin spice čokoladu, kako ti to praviš, hahah? Stvarno mi očajnički treba recept :'D
    Inače želim ti da ispuniš svoju wishlistu do kraja jeseni, siguran sam da hoćeš! :)

    Novi post -> mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. I sama cu morati da se potrudim oko jesenjeg Insta feed-a, mnogo su mi slatke sve one fotkice u tim cozy nijansama :) Zaista divno, draga moja, jako se radujem novim fallish postovima <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  9. Jana draga, odličan post kao i uvek. Ovaj je kratak ali vrlo sadržajan, napravila si nam odličan uvod u tvoje 'jesenje postove' tako da se vec unapred radujem svemu tome sto nam pripremas. Jako si rkeativna i vrlo zanimljive ideje i planove imas. O stilu pisanja ne bih ni da govorim, perfektno kao i uvek.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Nice post! I love the image you created.
    I am entering into Spring because I live very far away from you, but I know how cool it feels to start living in an Autumnish weather :)


    Would you like to follow each other? Let me know in my blog <3

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ja jesen volim,ali zbog alergije imam dosta problema,ali opet volim opadalo lišće,jutarnju rosu,džemperčiće,jaknice sve!Sve u svemu,jako zanimljiv post.♥

    ОдговориИзбриши
  12. Ja obožavam jesen, sve te diy dekoracije, ušuškavanje u krevet i gledanje serija, tople čokolade... I da, preporučujem ti pumpkin spice, fenomenalan je *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  13. mmmmmmmm, zovi i nas na čokoladu :D. heee, daaa, jesen. još samo kada bih mogla da zaustavim ovu ranu da ne dođe ona pozna jer sam onda ko mali medo. samo bih spavala i ne bih izlazila iz kreveta :). Mada nije ni to tako loše da nema drugih obaveza :D. Uživaj u jeseni i nestrpljivo te očekujem sa sledećim postom :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Super post! Radujem se tvojim najavljenim fall postovima, pogotovo diyevima i receptima :D
    I da, super lista, zelim tida sve sa nje ostvaris! :*
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши