понедељак, август 29

Kako napraviti tumblr fotografije?

Da li ste ikada pozeljeli da imate slike kao Bethany Mota, onako sarene, svijetle?
Ja jesam, i to mi je poslo za rukom, makar na neki nacin.
U ovom postu odacu vam nekoliko malih tajni, kako da vam slike budu sto bolje. Ne morate da imate profesionalni fotoaparat. Samo se naoruzajte strpljenjem i bum ;-)

Daklee, ako su u pitanju ovakve fotografije, onda znaci sljedece. Ovo se zove flat photography.
Ja se najvise oprjdjeljujem za tu vrstu fotografije.
Veoma je jednostavno, a svi su odusevljeni.

Kljucna stvar je podloga, ako nemate bijeli sto ili nesto slicno, uzmite ukrasni papir, list od bloka i postavite stvari. Ja sam to uradila hiljadu puta, i ne primjecuje se.


Zatim sledeca stvar koja je jako bitna su boje. Na fotografiji gore to nije ispostovano ali, bilo bi dobro da se opredijelite za jednu boju koja ce preovladavati. Ovdje je u pitanju plava.


Vidite da na vecini mojih fotografija stoji laptop, moze biti i telefon ili kompjuter, nebitno. Ali on zauzme dosta prostora i ne morate da se mucite sta da stavite na tom mjestu.

Sljedeca stvar je formula. Bitno je da su vam stvari poslozene lijepo i da nista ne odudara. Primjer je dolje. Potrudite se da sve stoji na svom mjestu. Ovog puta ja sam fotografisala na podu, jer mi se ucinio super za tu priliku.


Pored svega toga imamo i blur ;-)
Kao sto je Andrijana sa bloga KAPEGE rekla : " Blur zaista umije da bude kul"
I to je stvarno tacno, o fokusu ce biti vise rijeci dolje. Ali onako malo zamagljen prikaz svjetlosti je stvarno predivan prizor.


Kao sto rekoh slijedi i fokus. Ubacicu vam jednu moju sliku sa jako dobrim fokusom, znam da nije nesto tumblr, ali samo kao primjer.
Ako zelite da fokusirate nesto, mozete podesiti fokus, ukoliko vas fotoaparat ima tu opciju, noviji modeli imace posebno za biljke, ljude i jos mnogo toga, ali ne marite zbog toga.


I konacno smo dosli do poslednje stavke, sto je naravno svjetlost. Najbolje bi bilo da je prirodna.
Jedan mali trik * fotografisete oko 12 popodne*.
Definitvno najbolja svjetlost.

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopao. Ja sam baaas potrduila oko njega, u komentarima mi recite sta mislite o svemu ovome, kakve su slike?
Sve su moje ;-)
Ako vi imate neke savjeete oko fotografija obavezno mi recite ;-)
Za bilo kakva pitanja, ponude za saradnje na mail: pufnicapufi@gmail.com
xxx,

42 коментара:

  1. Predobar post,stvarno nemam reci!Imas divan blog,hvala na ovako lepim savetima! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ja koristim poluprofesionalni aparat i zadovoljna sam slikama koje pravi, ima i dobar fokus. :) Predivan post i odlični saveti!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super si odradila ovaj post,bas mi se dopadaju fotografije ❤!Dosta pokušavam da napravim slične,tako da će mi dobro doći tvoji saveti ☺❤!

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Baš će mi dobro doći ovi savjeti. :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post!
    Hvala na savjetima!<3
    Blog ti je predivan!
    Fotografije su ti predivne!
    Čime fotografiraš?<3

    Član sam na tvom blogu, ako želiš, možeš i hoćeš učlani se na moj blog, novi post.
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/btswithmelani-tipshacks-to-study.html

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su prekrasne! Sve mi se jako sviđaju. Iskoristit ću neke od ovih savjeta sigurno. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti sto si podelila ove savete sa nama. Ja cesto fotografisem prirodu a vrlo malo tako stvari na stolu ali ponekad ima i toga. Super su sve slike !
    Novi post:bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, i ja obozavam da fotografisem prirodu, ali sam ovaj post vise posvetila nekoj drugoj vrsti fotografije ;-)

      Избриши
  8. Odlicne savjete, definitivno cu ih praktikovati!

    New post/Check out my blog, and if you like it subscribe
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/08/bts-backpacks-advice-emergency-pack.html

    ОдговориИзбриши
  9. Jano? Ti mene iz dana u dan sve vise i vise odusevljavas, svaka ti cast. :) tvo fotke su stvarno #goalsss, odusevljena sam, svaa ti cast draga! <333 PS zanima me da li koristis kameru ili slikas telefonom, izvrstan je kvalite slika. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marso, tvoj komentar me zaista "oduvaoo" , hahah <3
      Uskoro cu napraviti post o najljepsim komentarima na mom blogu, a tvoje cu svakako svrstati u tu listu. Za neke fotografije sam koristila Iphone 6, a za neke Nikon D3300
      Jos jednom, hvala ti mnogo <3

      Избриши
  10. Super savjeti, uvijek me muci pozadina jer ne znam sta da stavim ili kako da ukrasim, ali ovo stvarno pomaze. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Fantastičan post! I ja volim da fotografišem sve oko sebe, ali bukvalno xD Jako volim tumblr slike i tvoje su predivne *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Fotografije su savršene i odlični saveti, sigurno ću ih koristiti. Predobar post! ♥

    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja svoje fotografije pravim iskljucivo svojim telefonom, ali sam u stanju da po par sati fotografisem jedan isti predmet iz razlicitih uglova, i da posle uredjujem fotografiju dok ne izvucem njen maksimum. Jako si nam lepo opisala kako ti to radis, i tvoji saveti su vrlo pohvalni i verujem da ce nam koristiti. Bas mi se dopao post, zaista umes da napravis odlicne fotografije.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. blago tebi, ja nemam strpljenja za to, sta cu xD
      Hvala puno, kako na ovom komentaru tako i na svim ostalim ;-)

      Избриши
  14. Bas dobro opisano i objasnjeno, što i fotografije potvrđuju. Ja uvek slikam telefonom, ali imam jedan problem-fokus. Ne znam zašto, niko drugi se nije žalio, ali meni je fokus nekako jako spor, tako da moram da pričekam da bi fotografija bila "čista", pa ako me neko drugi slika to ispadne toliko mutno da se ne vidi šta je na slici :'D Ali dobro... :)

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post i savjeti draga!

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  16. Odlicni saveti draga. ☺
    Kada nemam dovoljno svetlosti u svojoj sobi,uzmem list od bloka i izadjem na terasu da slikam,stvarno ispadaju mnogo bolje slike,ali ja svakako povecam svetlost na photoscape. Takodje, volim da slikam kada je malo oblacno,tada slike ispadaju super! ♥

    https://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja to radim, ahahahh ;-)
      Ja nekad povecam, ali to je rijetko, samo za blog. Inace sam bas zadovoljna filterima na instagramu, i ponekad ih koristim.
      I ja volim, imam neke fotografije na instagramu koje sam uslikala cak na kisnom danu i super su ;-)

      Избриши
  17. Ti,prva znas kolko se ja trudim da mi slike budu tumbler I lijepe...I nije mi polazilo za rukom,ali poslije ovog posta znam da hoce.I jos jednu star,rijeci su ne potrebne samo kad vidim tvoje slike💓Hvala Na divnim savjetima💞🌎

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Vjeruj mi, polazilo ti je, gledala sam neke slike, koje su bile odlicne!
    Hvala na ovako iskrenom komentaru, koji me je posebno dirnuo🌸💕🌍

    ОдговориИзбриши
  19. Fotke su divne i definitivno tumblr, svaka čast☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши