уторак, август 16

Super Easy and Cute Diys for BTS

Znam da je i prosli post bio DIY, ali ovo su oni zanimljiviji DIY projekti. Dakle sveske, pernice, neke random stvari.
Znam da volite da citate ovakvae, postove isto koliko i ja volim da ih pisem, jer su mi to jedni od najpopularnijih postova ;-)
Da ne duzim sa uvodom, kao sto znam, da pocnemo. ;-)




Tumblry Notebooks:

1. Za prvu svesku bice vam potrebno:

  • Crni papir
  • Lijepak
  • Sveska
  • Neki znak, zivotinja(istampano)

Prvo sam zalijepila crni papir na svesku, isto i sa druge strane. Zatim sam zalijepila ovog slonica, ja sam njega izabrala jer mislim da je presladak ;-)
To je sve sto treba da uradite za prvu svesku, stvarno je lako!



2.  Za drugu svesku bice vam potrebno:

  • Bijeli papir
  • Lijepak
  • Sveska
  • Takodje neki znak, citat

Zalijepite na svesku bijeli papir, a poslije toga ono sto ste istampali, ja sam ovo moje napravila sama na editoru i samo sam ga izrezala.
Takodje jako lak dIY, dosta je slican 1.

3. Za trecu svesku:
  • sveska
  • vodene boje ili akrilne
  • cetkice
  • pak papir( po zelji)
Prvo sam obmotala svesku o ovaj braon papir, zatim sam pocela da pravim watercolor efekat.
Kada se osusi mozete i nesto napisati ;-)


Baby Lips Pen

Za ovaj DIY bice vam potrebno:
  • Prazni Baby Lips
  • Malo plastelina
  •  Olovka
  •  Akrilna boja(tempera moze isto)
U prazni Baby Lips stavite malo plastelina, ili gline. Uzmite olovku i iscijecite jedno 5 cm od nje.
Zatim zabodite tu olovku koju ste isjekli u plastelin.
Sacekajte malo, dok se stvrdne.



Ako zelite da vasa Baby Lips olovka izgleda mnogo vise kao pravi Baby Lips, ofarbajte je rozom, kao na slici.


DIY pencil case:

Trebace vam :

  • Malo materijala
  • Igla i konac
Ja sam u kuci nasla ovaj teget- bijeli materijal, i samo sam ga usila sa strane i dolje. Gore je ostalo onako otvoreni, ali ako vam se to ne svidja, mozete da dodate dugme i probusite rupicu, tako da ce moci da se zatvara.
Ako ne kao pernica, moze vam posluziti i za naocare ;-)




Hvala sto ste procitali, ovaj post ;-)
Nadam se da vam se dopao ovaj post, ako napravite  bilo sta od ovoga, obavezno mi posaljite na mail pufnicapufi@gmail.com
Ako ste zainteresovane za saradnju, takodje me mozete kontaktirati preko drustevnih mreza ili maila .



36 коментара:

  1. Predobar ti je post,a i blog <33!Uclanila sam se jer obozavam diy projekte :)!Ideje su preslatke :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hah. Baš mi je zanimljivo ovo, nisam razmišljala o takvim DIY idejama. Super post! :)


    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Svi DIY projekti koji si nam prikazala su stvarno sjajni, najviše mi se dopada treća sveska. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!Najvise mi se svidja ova prva sveska I Baby Lips olovcica<3

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!Najvise mi se svidja ova prva sveska I Baby Lips olovcica<3

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako si kreativna i imas stvarno dobre ideje,ovo sa baby lipsom je predobroo! ☺
    Novi post ---> Tipovi ucenika

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno fenomenalno, Jano! :) Baš sam oduševljena prvom sveščicom, slončić je prsladak! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post, obožavam čitati ove diy postove. A tvoje ideje su baš kreativne i odlične :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post draga! Jako mi se dopadaju tvoje ideje, niti jedan DIY nije kompliciran i definitivno si me inspirirala što se tiče ukrašavanja bilježnica. Prva je zbilja preslatko ispala, svaka čast!
    Posjeti moj blog i ako se učlaniš, napiši mi u komentar kako bi uzvratila: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Fenomenalno!Napravicu nesto i saljem ti!

    Novi post i giveaway----> Anja's World

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Jana, odličan post. Vrlo si kreativna, i svaka ti čast na tome. Nedavno sam imala ideju da od svog ruža napravim olovku ali nisam znala kako to da izvede tako da mi je tvoj primer sa baby lipsom vrlo pomogao, i hvala ti na tome. Divna si zaista!

    Novi post je na mom blogu http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Tvoj komentar je jedan od najljepsih, koje sam dobila na blogu, hvala ti puno na tome <3

    ОдговориИзбриши
  13. Odlične ideje! I meni su slične padale na pamet, ali šta ću kad nemam štampač :'D ...

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Jako mi se sviđa pernica koju si napravila :) predivna je i jako se lako pravi!

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post i super ideje! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    Ako želiš možeš mi postaviti pitanja za moj prvi q&a.
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Imaš odlične ideje. Mnogo si maštovita i vidi se po tebi da si kreativna čim imaš tako odlične ideje.
    Nova sam i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala i komentarisala moj novi post,i učlanila se na moj blog. Hvala.♥ http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html

    ОдговориИзбриши
  17. Super su ideje! Najviše mi se sviđa pernica i prva bilježnica. Svaka čast! :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  18. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)Iii daa počinjem pisati knjigu,na zadnjem postu je kratki uvod,ako možeš pogledaj i napiši mi mišljenje,jer bi mi tvoje jako značilo <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  19. Super post,jako lijepo napisano i napravljeno..Obozavam ovakve postove i ti si to super odradila! Nadam se da cu ako i probam nesto napraviti,bar bit donekle uspjesno koliko i tvoje :)

    Ako mozes,klikni na linkove u zadnjem postu,bila bih ti vrlo zahvalna :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/08/twinkdeals-wishlist.html#comment-form

    ОдговориИзбриши