уторак, август 9

Moj Dnevnik Putovanja #1

I zvanicno moja prvi post, ove serije.
Jedva sam cekala da pocnem sa ovom serijom postova jer mislim da ce i vama biti zanimljiva.

Ovog puta pocinjem sa malo svjezijim novostima.
Na moru sam tj. u Hrvatskoj, a na slikama naci cete mnoga mjesta koja se nalaze Korčuli i priobalnim predjelima.
Nadam se da cete uzivati,

xxx




Prvog dana, odnosno kada smo stigli vrijeme je bilo uglavnom kisovito i nismo mogli da iskoristimo dan.
Duvao je jak vjetar, pa je i  more bilo malo hladno.
Posto mi je to bio prvi put na Orebicu odusevila sam se.
Toliko prirode, borove sume, iznad brdo, a tu odmah ispred vas more- kao iz bajke ;-)


Ono sto imam da kazem o Orebicu jeste da je predivno mjesto, sa mnogo prirode, i predivnim plazicama.
Poznato je i po vinu, tako da ce se oduseviti i ljubitelji istog ;-)
Voda je kristalna, jako cista, nije modro plave boje kao u Crnoj Gori, vec ima neku tirkiznu nijansu ;-)

Sada vas ostavljam da uzivate sa slikicama ;-)











Nadam se da vam se dopada ova serija postova ;-)
Za bilo koja pitanja javite mi se na mail ili u komentarima ;-)
Recite mi sta mislite i daa, koja vam se slikica najvise dopada?
Kisses


28 коментара:

  1. Woow! Koliko vidim promjenila si izgled bloga i presuper je... fotografije sa putovanja su odlične i vidi se da voliš fotografirati *-*

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog i komentiraj zadnji post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Izgled bloga ti je fenomenalan, a i slike su preljepe *-*

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog i komentiraj zadnji post : petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa ova serija postova!
    Ja sam isto bila u Korčuli prošle godine i očarala me. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!♥ Slike mi se mnooogo dopadaju!♥Najlepša mi je osma slika!♥ Koji editor koristiš? ♥ Žao mi je što ti nije poslužilo vreme prvog dana, nadam da se da su ti ostali dani bili puno bolji ♥ Na slikama je more zaista kristalno čisto što mi je drago ♥ Kakva je voda? ♥ MNogo mi se dopada ovaj serijal ♥ Nadam se da će još puno postova izaći na ovu temu! ♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija i dobra blogerka. ♥♥♥
    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  5. Ja prosto obozavam Hrvatsku i svaki odlazak tamo za mene je pravo uzivanje :) Fotke su predivne, odusevljena sam! :)

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  6. Preslatke su slike i bas mi je drago da ti se dopalo mjesto! Meni se svidjaju ove slije mora mnogo :D
    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Slike su predivne. Najviše mi se svidja 7. slika. Ako pišeš još ovakvih postova, jedva čekam da ih vidim.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Fantasticna serija postova, zaista i jeste jaaaako zanimljiva :) Slikice su odlicne, toliko neverovatne da ja ne mogu da izdvojim samo jednu. Imas bas puuuno talenta za fotografisanje <33333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post,u potpunosti se slazem sa Nerom!:))

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su predivne!Mislim da ne bih mogla da izdvojim samo jednu koja mi se sviđa jer su sve odlične!

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Jako mi se sviđa ovaj post. Očekujem još postova iz ove serije. Slike su stvarno predivne, imaš smisla za fotografiranje. :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo je preeeedivno! *---* Fotke su presavršene.


    Novi outfit post na blogu -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Deluje divno, a to su mi svi i rekli koji su posetili Hrvatsku. Ja jos uvek nisam, ali vrlo moguce sledece godine. :)

    Na mom blogu je novi post o povratku u skolu pa pogledaj.☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Ova rubrika je stvarno savršena. ❤❤ Hrvatska je stvarno prelepa zemlja. ☺ A sličice su tako.. pa ni ne mogu da komentarišem, prosto raj za oči! ❤ Najviše mi se dopala prva, sa stepenicama, hah. :D Ne možeš ni da zamisliš koliko jedva čekam sledeći post iz ove rubrike. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    ОдговориИзбриши
  15. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши