четвртак, август 4

Study Tips, Perfect Time Organizer + Essentials- Collab


I konacno prvi Back To School post, po mom blog planeru post je trebao da izadje juce, ali sam premjestila za danas, jer je ovo kolab post.
I to sa Anjom sa bloga Anja's World




Inace danas mi je rodjendan ;-)

Svake nove skolske godine, sebi kazem da cu da ucim od pocetka i da cu biti vrijedna, marljiva, na kraju domaci radim 5 minuta prije casa- i  prodjem neocekivano dobro.
Ali ipak zar nije lakse da jendostavno kod kuce zavrsim sve skolske obaveze?

Nekad to moze trajati satima, nekad mozda bez uspjeha?

Dekocentracija, nestrpljenje.

Zato cu vam ja danas pokazati neke stvari koje ce vam itekako olaksti ucenje, ili ce ga uciti zanimljivijim i pristupacnijim.


Od pocetka skolske godine pocnite sa vasim skolskim planerom.
Uzmite bilo koju svesku.

Mozete odstampati 2 kalendara, za pocetak.
Jedan kalendar neka bude 2016 godine.
Drugi neka bude mjeseca koji je u toku, na primjer septembar, sve vazne datume zaokruzite i napistite koje kontrolne tada imate- iz cega i ostalo...



Ovo je jako vazno jer se meni nekad desi da ni ne znam da mi je kontrolni sjutradan, zato obavezno bacite pogled na kalendar, prije nego krenete u skolu.

Zatim u Word-u napravite obicnu tabelu za ocjene na primjer.

Pogledajte na slici i sve ce vam biti jasno. Tako tokom citave godine biljezite.
Ova moja tabela je za samo jedno polugodje, ali mozete napraviti i za citavu godinu.




Jos jedan Life Hack koji sam skoro otkrila jesu ovi papiri koje mozete besplatno istampati na theorganisedstudent.com

Ja sam odusevljena, toliko pomazu.
Oko sastava, domacih, lektira- ma bilo cega.

Naravno potrebno vam je minimalno znanje engleskog jezika, ili samo google translate ;-)


Mislim da cete biti odusevljeni sa njima.

Jos jedan savjet je da kupite ili jos bolje napravite slatki pisaci pribor i ostalo.

Detaljnije o tome pisacu u nekom od sledecih DIY postova...

Iskreno ovo meni pomaze jer onda imam volju za ucenjem.

Kada pored sebe imam sve te potrpestine, obavezno raspremim sto, jer u tom neredu ne mogu nista da zapamtim. Jednostavno mi ostatak kolacica na tanjiru i malo iskoriscene washi trake, bode oci.



Hvala sto ste procitali ovaj post ;-) Obavezno komentaristite i recite mi sta mislite.
Kisses

34 коментара:

  1. Odlični saveti, draga! Slike su super! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) Sličice su prelepe :)


    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, slike su predivne. Saveti su divni i jako pomažu.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Ja sam se učlanila u tvoj, nadam se da uzvraćaš

    ОдговориИзбриши
  4. Srećan rođendan, želim ti sve najlepše u životu! Post je originalan i odlično napisan, svaka čast! ♥

    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!Srecan rodjendan!Ovaj post ce pomoci svakome na ovoj zemaljskoj kugli,jer ima toliko savjeta koji su jako korisni mislim pogledajte ove papire to izgleda roliko dobro da je to nevjerovatno;)
    I slike su odlicne,pogotovo ova sa kaktusima I knjigom,,Ako ostanem'';))

    Novi post na mom blogu molim te pogledaj:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prvo sve najbolje ti želim a drugo odličan post i jako korisni savjeti!
    Učlanila sam se na tvoj blog.

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Ovi savjeti su odlični! Planiram si kupiti planer i koristiti ga tijekom cijele godine, naravno s kalendarima i ostalim stvarčicama za ukrašavanje. :)
    Mali savjet: Stavi slike u velikoj veličini prilikom pisanja posta, ljepše izgleda; slike su ti predivne, šteta da se ne vide dobro! ♥♥

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  8. Super post,dobri saveti :)
    Zapratila sam te,bilo bi mi drago da uzvratis :)

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Tvoj blog je odlican,sad sam se uclanila.Post je super,divni saveti.
    Poseti i ti moj blog & uclani se ako zelis ---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post i saveti, definitivno vredi procitati :)

    Pogledaj poslednji post u pitanju je youtube kanal :) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Jako korisni savjeti, sigurno će mi koristiti jer imam sličan problem. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ej,predivan gi je posttt♥♥
    Ako želiš uclani se na moj post mnogo bi mi znacilo jer samna pocetku
    http://adna743.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  14. Ej,predivan gi je posttt♥♥
    Ako želiš uclani se na moj post mnogo bi mi znacilo jer samna pocetku
    http://adna743.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  15. Super post. Meni se mnogo dopadaju ovi papirici za koje si rekka da se mogu besplatno stampati, nisam dosad cula za takvo nesto, ali mi je bas simpativno i cini se korisnim :D
    Uradika sam jedan skolski diy juce, dakle bisam jedina koja je malcice ranije otpocela da pise o skoli. :D
    Pogledaj aki zelis:) :
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  16. Post je odličan. ❤❤ Drago mi je da si napisala post na ovu temu, mnogo će mi pomoći pogotovo ovo sa štampanim papirićima. ☺ Takođe svake godine vodim evidenciju o svojim ocenama i imam kalendar kontrolnih odgovaranja. :D ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    ОдговориИзбриши