недеља, август 14

5 Ways To Spice Up Your Desk + Organisation

Cao svima ;-)
Ja sam Jana( za one koji su prvi put ovdje) i dobrodosli na moj blog.
Za danasnji post sam vam spremila neke jako kreativne ideje za organizaciju vaseg radnog stola ;-)
Sve ideje su veoma lake i sigurna sam da ih svako od vas moze realizovati.
Ne trebaju vam ni neke preskupe stvari, vec uglavnom ono sto mozete naci u nekim starim fiokama kod kuce ;-)
To je u stvari i cilj svih DIY projekata.
Inace je ovo  collab post, sa Miljanom sa bloga Miljana Easy Skillful. Obavezno se uclanite na njen blog, ako niste do sada jer je predivna!
Ima savrsen blog, ja je obozavam! ;)



1. Idea No. 1
Za ovaj DIY bice vam potrebna neka korpa, ja sam uzela onu od cvijeca, neki kanap ili vrpca, moze i vunica.
Ako zelite da ukrasite malo vise uzmite i sprej u boji.

Prvo sto sam uradila jeste da sam skinula ove grane sa strane. Onda jednostavno isprskala korpicu i malo je obmotala vrpcom.
Ovo je jako jednostavno, a preslatko je!
Ja unutra drzim sve ono sto bi mi inace bilo razabacano po sobi. Dakle, neke sitnice ;-)





2. Idea No. 2

Sigurna sam da ste nesto slicno ovome vec vidjali, ali eto da vam pokazem ;-)
Bice vam potrebno: kutija od rize, kornfleksa, neki ukrasni papir, i ako zelite da ukrasite, onda na primjer washi traka ;-)

Sve sto treba da uradite jeste da prvo izrezete kutiju dijegonalno, kao na slici.
Onda je obmotajte papirom i ukrasite.
Stvarno je prelako, a moze vam posluziti.
Necete se pokajati ako ovo napravite!


3. Idea No. 3
Kutijice za sladolede, mozete naci svuda, i jako su jeftine, a mogu vam posluziti na jos 1000 nacina, osim onog koji je predvidjen ;-)
Ja sam sve moje washi trake stavila u jednu, i to izgleda preslatko ;-)


4. Idea No. 4- add plants

Ono sto vam svakako predlazem jeste da dodate biljke.
Ne morate sad da pravite sumu u sobi. Ono sto vam ja predlazem su kaktusi, jer su jako jeftini, ima ih i za 1e.
Znam da ce sad da se nadje neko pametan pa u komentarima da ima kaze- kaktusi donose losu srecu, nisu po feng suiu bla bla.
Ali vasa stvar hocete li ih staviti.
Jer ja ih obozavam... ;-)


5.  Idea No. 5

Ako niste motivisani za ucenje, istampajte ili napisisite neke motivacione citate.
Ja nisam to uradila, vec sam samo istampala ovaj papir, i na njemu cu pisati sve stvari koje me motivisu i daju mi inspiraciju.
Bilo to za blog, skolu- sigurna sam da ce mi pomoci.



Notes:
Ono sto vam predlazem jeste da ne stavljate sve i svasta na svoj sto, to sam ja radila, ali nije dobro.
Odvlaci vam paznju.
Najbolje bi bilo da vam sto uvijek bude cist, uredan, jedonstavam.


Hvala sto ste procitali post, vidimo se ;-)
Bila mi je cast da saradjujem sa ovako dobrom blogerkom ;-)
xxx,

44 коментара:

  1. Odlican post,najvise mi se dopada ovaj diy sa kaktusima I casicom za sladolede,sve je tako jednostavno a preslatko!!
    BRAVOO!! :-)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sviđa mi se to da još neko voli da uredi svoj sto i uloži malo truda u to :)
      Smatram da su kaktusi zakon i oni su mi jedni od omiljenih biljaka mada ih nemam u kući zbog alergije pa se više držim veštačkog cveća.
      Sveukupno divan post!
      P.S. Učlanila sam se ♥♥ ^^

      https://modernastreberka.blogspot.rs/

      Избриши
  2. Svidja mi se mnogo ovaj sto,prelep je! :) Bas je sve u svetlim bojama i pregledno :) Odlican post i odlicne ideje!Ovo ce pomoci sada oko skole.Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Draga,odlican post i divne ideje. :) Jako mi je drago što radimo collab.Pogledaj mejl

    ОдговориИзбриши
  4. Prva stvar koju u sobi moram srediti je definitivno radni sto. Ove ideje su mi dobro došle. Inače, obožavam kaktuse imam ih 5-6, jedan će se sigurno naći na radnom stolu. :)xx

    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Presavršene ideje! *---* Ja sam oduševljena, svaka čast! Zaista si kreativna. Moraću da probam sve ovo. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne ideje! Većina blogera i youtubera kada rade DIY na materijal potroše više nego kad bi kupovali gotovu stvar koju prave a ti si se baš potrudila i uradila nešto što je veoma lahko za napraviti, za što je materijal dostupan i veoma jeftin. Super! :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične su ideje i sviđa mi se upravo ono što si navela na početku : može ih bilo ko napraviti kod kuće od onoga što ima. Sve pohvale!

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je predivno, šta da kažem! Tvoj sto izgleda apsolutno magično! :) Hvala ti na savetima. :) <33

    Novi post -> marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!Sve ideje su zaista sjajane!I sve mi se veoma dopada!♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Ideje su predivne, odlican post draga <3
    Ako zelis uclani se na moj blog, pa se javi u komentar da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo na slici je tvoj sto? Jako je lep i interesantne ideje za uredjenje prostora. Ja nekako jos ne mislim na skolu.
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Sve boje si jako lepo uklopila i dobila odličan radni stol ♥ ideje mi se jako sviđaju kao i tvoj blog :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Imaš odlične ideje za uređenje i sto ti je prelep. Baš ima dosta zanimljivih načina kako bi i ja mogla da uredim sto i pokušaću na neki drugačiji način da smislim jer mi je ovo dosta bilo kao inspiracija.
    Draga,nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi ušla i pročitala moj novi post i ukoliko želiš možeš ga i komentarisati jer mi mnogo znači,a i bilo bi mi drago kada bi se učlanila na moj blog! Hvala puno.♥ http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-16-saveti-za-ucenje.html

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, hvala na divnim savetima, imaš odlične ideje, veoma si kreativna i unikatna. Ovo su odlični predlozi kako da se organizuje devojački radni sto. Jako mi se dopadaju. Kao motivaciju, ja bih vam preporučila da napišete sve ono što biste voleli da imate u životu (materijalno), i verujte da će to pomoći da težite ka svojim ciljeiva. Ja imam veliki plakar gde sam napravila kako bih volela da imam ogromnu porodicu sa puno dece, automobil, veliku sredjenu kucu, da mogu sebi da obezbedim putovanja i provode, a da bih stigla do toga, moram imati posao i velika primanja, medjutim da bih do istih primanja dosla neophodan je fakultet. I samim tim kad samo pomislim na sve ovo meni se javi ogrmona motivacija za ucenje. Pokusajte induvidualno, pomocice. Jos divnih saveta na mom blogu http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Divnoo, divvno. Jako kreativno, svdja mi se post bas :)
    ps. uclanila sam se, super ti je blog <3

    smooyhieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post. Vrlo je kreativan, mislim da ću nešto uraditi od ovoga. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  17. Super post! Svaka čast na DIY-ima i željom da ih napraviš! Stvarno su mi svi preslatki. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши