петак, август 19

Elsa & Rose SwimWear

Hello Girls ;-)
Za danasnji post sam vam spremila jednu saradnju sa Elsa&Rose Swimwear
Dakle, oni su jedan predivni sajt i prodaju kupace kostime.
Ja sam veoma uzbudjena zbog ove saradnje, jer je ovo moja prva saradnja ;-)
Kupaci kostimi su im isti kao i To Die For, a ima i jos nekih.
Svi su zaista preslatki, i ja sam cak i prije ove saradnje htjela da narcujem.



Posto su ljudi iz te kompanije bili divni prema nama, obezbijedili su nam kupon od 15% popusta, meni i onima koji su uclanjeni u moj blog ;-)
Samo koristite kod JANA15 i uzivajte ;-)



BIlo bi mi jako drago da pogledate sajt, ako vam se nesto dopada obavezno iskoristite onaj kupon ;-)
Inace su jeftini, a jos sa popustom ;))

Znam da ljeto skoro pa prolazi, ali iskreno da vam kazem sada je i najbolji izbor za kupovinu, ne samo preko ovog sajta nego  i inace.




Hvala sto ste procitali ovaj post i nadam se da vam se dopao.
Ako zelite pogledajte ovaj sajt, ako vam se nesto dopada, ne zaboravite kod JANA15 ;-)
Kisses

24 коментара:

  1. Kupaći kostimi su vrh!

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog i komentiraj zadnji post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam znala za ovaj sajt, ali tek sada vidim da imaju fenomenalne kupaće. :) Hvaal ti za kupon! ;) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Imaju prekrasne kupaće. Baš mi se jako sviđaju.:)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Kupaći je vrlo atraktivan i moderan, baš je u mom stilu, ja sam ljubitelj crne boje i moraću da posetim ovu proizvodjacku kucu da nabavim i sebi neki <3

    Moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!Kostimi su mnogo lijepi!

    Predplatite se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Svi kupaci su odlicni!Hvala na kuponu :-)<3

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se izgled bloga, bukvalno je savršen *_*

    Poseti moj blog i zaprati me ako želiš, ja tebe jesam :)
    thepeachesandtea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! :) Kupaći kostimi su preslatki. ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши