петак, јул 29

Looking Back To- Moj dnevnik putovanja, napokon 100 citalaca, GIVEAWAY, saradnja na pomolu?

I koliko god puta da sam promijenila ime ove serije postova, ne, ja nisam zadovoljna.
Shvatila sam da je Cup Of Caramel Mocha With Jana predugo.
Let's Talk About je previse obicno.
Nikad mi udovoljiti.



Konacno sam poslije duzeg vremena dosla do ideale-  Looking Back To
NI previse kratko ni previse dugo, sazeto i jednostavno, opet nekako orginalno.

Nego necu vise da vam dosadjujem sa imenom serije, to nije ni bitno(jeste)

Naime novi postovi, serije dolaze.
Moj dnevnik putovanja izlazi, slike je dolje, recite mi sta mislite.
Znam da ove destinacije nisu nesto posebne, ali ostali Travel Diary postovi ce biti mnoogoo bolji...



I da znam konacno 100 citalaca, iako za nekoga mala brojka, za mene definitivno nije!
Do ovih 100 citalaca sam se bukvalno borila da bih stigla do te brojke, ali sada necu, prepustila sam to ljudima.
Ako zele da se uclane, neka se uclane i kraj.

Nikoga necu da tjeram, i naravno ne podrzavam f4f.

Ja sam za nepune dvije godine stigla do sto citalaca- neki ce reci da sam za taj vremenski period mogla da dodjem do 200-300 citalaca, ali nisam.
Jer se ja ne reklamiram "na sva zvona"

Znam blogerke koje imaju po 100-200 citalaca za manje od pola godine.

Ali to nisu pravi citaoci.

Mozete to prepoznati uglavnom po komentarima. Hiljadu citalaca 20 komentara. 

Naravno nije uvijek tako, neki ostavljaju 3712562 komentara zbog novog posta.

I ja sam to radila, ali vise ne.

Shvatila sam da to nije cilj bloga- imati sto vise citalaca i komentara.


Inace mnogi ce se zacuditi ali ja sa mojih 108 citalaca nisam ostvarila ni jednu saradnju, sto je cudno jer su neki "manji" blogeri vec upuceni u sve to.

Ali evo jedna je na pomolu, nisam sigurna, nista ne obecavam.

Nadam se da ce sve ispasti dobro na kraju.



I za kraj posta, ono najbolje.


GIVEAWAY

Nije toliko blizu, jer cekam 150 citalaca za to.
Ali vjerujte vrijedi cekati za to.

Nagrade su i vise nego vrijedne, vec sam ih spremila ;-)

Bicete preodusevljeni sigurna sam ;-)


Ako vam se dopao ovaj post ostavite komentar ispod i recite mi sta mislite.
Za sve nejasno i sva dodatna pitanja na mail-pufnicapufi@gmail.com
Kisses


22 коментара:

  1. Savrsen post:))
    Jako originalan<33
    A slike su prelijepe,stvarno si nadmasila sebe;))

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam ti na 100 čitalaca, to zaista nije mala brojka! :) Fotogragije za Travel Diary su me oduševile. *--* Divan post.. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su ti extra! Jako mi je drago sto si presla 100ku. Svu srecu u daljem blogovanju! Jedva cekam giveaway.
    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, čestitam na 100 čitaoca <3
    -Slike su ti savršene

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/07/summer-adventures.html

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, sviđa mi se tvoj blog jaaako pa sam te zapratila, molim te uzvrati na moja oba bloga (linkovi ispod) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitam ti na 100 čitatelja, definitivno je to i više nego samo brojika♥ jedva čekam giveaway♥sretno dalje! I da... niti ja ne podržavam f4f!
    Novi post➡petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Čestitam ti na 100 čitalaca! Jedva čekam giveaway. Izgled bloga ti je presavršen *----*

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam na 100 čitalaca. Želim ti da dobiješ i 1000. Jedva čekam Giweaway i nadam se da neće biti pravila da se učlaniš na neke društvene mreže, jer ne koristim ni Facebook, ni Instagram, ni Twitter, ni Snapchat.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hi Jana,

    Thank you for following my blog on GFC. I followed you back ��

    Have a nice day
    xx

    pwiepassion.blogspot.de

    ОдговориИзбриши