недеља, јул 3

Top 5 Beauty Products You Need To Try


Ne, ovo nije nova serija postova, samo obican post.
Eto tako, palo mi je na pamet da uradim ovaj post. Ovo su proizvodi koje jednostavno morate da probate...
Proizvodi sa kojima sam i vise nego zadovoljna ;-)



1. Murad
Ovo Murad labelo je nesto najbolje sto sam ikad probala. Dobro, vise mi je odgovaralo zimi, naravno. Ali toliko je dobro. Ja sam imala malih problema sa ustima. Stalno su mi bila ispucala i jedino sto mi je pomagao bio je "Melem", onda sam otkrila ovo.
Moram priznati da jeste skupo, i to jako skupo, ipak je to labelo. Ali vjerujte mi, ako ga kupite bicete odusevljeni.


2. Aloe Vera- Forever
Aloe Veru proizvode mnogo, ali definitvno najbolji proizvodjac - Forever.
Isto moram priznati da su jako skupi, ali sta da se radi. Odlicni su, krema moze da se nanosi na bilo sta.
Ako zelite da vam koza bude meksa, ako zelite da se rijesite bubuljica, cak i opekotine!

3. Seba- Med
Seba- Med proizvodi su odlicni, sapuni, kupke, svee...
Ali ja sam zaista odusevljena ovim rolonom.
Imam osjetljivu kozu, i zato mi je ovaj bas dobrodosao.


4.  Balea- Magic Summer
Ovo miriseee predivno. Pritom brzo upija, i njeguje.
Odlicno je, odusevljena sam.
Svidja mi se jer nekako, mirise na ljeto :-)
Mozda Mangoo ;)


5. Ovaj losion je savrsen, za akne, ili ko ima problema sa bubuljicama. Mozete dva puta na dan da cistite lice sa ovim, samo sipate na tufer i to je to.
Jedino imam jednu malu zamjerku, mirise na alkohol. Ali sta se moze, odlicno je za bubuljice. Najbitnije, radi svoj posao.



To je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio.
Komentarisite, i recite mi sta mislite :)
Kisses

36 коментара:

  1. Iskreno, nikada nisam probala niti jedan od ovih proizvoda, ali mislim da sada hocu ovo cudo od baleje :)
    Zapratila sam te :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mene je zaintrigirala Murad hidratantna krema za lice ali do sada nisam imala prilike da je kupim.
    Sebamed je blagoslov za kozu i najbolji proizvodjac preparative za osetljivu kozu.

    Gde moze da se kupi taj losion?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Murad nije krema vec labelo, vjerovatno ti je to promaklo ;-)
      Da li mislis na sebamed ili murad?

      Избриши
  3. Preljepi su svi proizvodi, nisam ništa koristila osim ove balea :D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. niti jedan od ovih proizvoda nisam probala, svakako cu pokusat da ih isprobam
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Duvnu proizvodi. Nemam ništa od ovoga, alimplaniram da ih kupim, jer su mmi se odmah ssvidele po tvom opisu. Bez obzira što su skupi ja ću ih kupiti.

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Jako mi se dopala ova krema aloa vera, a i labelo izgleda odlicno!
    Novi post: bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. SUPER POSTTTT...

    http://youcantouchtheskybynina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Jedva cekam da probam ovaj balein losion :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post,nisam probala ni jedan proizvod odavde :)


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Ni jedan proizvod nisam probala i da li mozes da mi kazes gde ima da se kupi Murad labelo?♥

    http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Fenomenalan post,odlični proizvodi :) O izgledu bloga imam samo reči hvale jer je predivan :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ja ne znam ni za jedan od ovih proizvoda , ali moja mama obožava Balea stvari. Stalno ih kupuje. Čas gel , čas šampon , čas ovo , čas ono xD
    Izgled bloga ti je baš jednostavan i zbog toga mi se sviđa ! Srećno u daljem blogovanju !

    PS : Ja sam tvoj 96. follow-er ! Baš si blizu 100 ! Svaka čast !

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Ja obožavam Balea proizvode, pa sam sigurna da je i voo odlično, iako nisam probala. ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/outfit-post-what.html
    Molim vas, kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/6UBeWj

    ОдговориИзбриши
  14. Super post. Nisam probala nijedan proizvod, ali svakako planiram da probam neke Baleine proizvode.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  15. Jos uvek nisam probala ove proizvode, ali mi deluju bas zanimljivo :) Ukoliko ih pronadjem, moram da kupim neki od njih. Slike su divne, kao i sam tekst <3 Sve pohvale za tebe <333 P.S. Uclanila sam ti se u blog, predivan je :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, ali sad ih želim sve i mislim da ću bankrotirati haha :)
    Ovo Muradovo labelo promatram već neko vrijeme i nikako nisam bila sigurna vrijedi li dati toliko novaca za njega, ali sad ću ga morat isprobati.

    Hvala ti puno na lijepom komentaru na mom blogu, zapratila sam i ja tebe #99 follower :)

    https://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post, skoro sve proizvode koje si navela sam probala! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши