среда, јун 29

Summer Morning Routine

Hmmm
Summer Morning Routine?! Pa ko si ti sad?! Uh, bas mene zanima kako ti provodis svoje jutro.... Aaaaa... 
Nadam se da ne spadate u ovu grupu ljudi, jer meni je iskreno zabavno da citam rutine, ili jos bolje da ih pisem ;-)

Za danas sam se odlucila za Summer Morning Rutine, a ako zelite night routine- summer edition, napisite mi u komentarima ;-)



Kako je ljetnji raspust, volim da odspavam duze, ali na moru, se sama budim oko 8, svakog dana!
I ljepse mi je tako, ranije otici na plazu, nema guzve, Sunce jos uvijek nije jako, voda topla- divno!
Prva stvar koju uradim kada se probudim- uzmem lap-top, pogledam blog, drustvene mreze...

Ne zadrzim se puno, jer ipak ljepse je biti na plazi, nego provoditi vrijeme u sobi... 
Kada zavrsim, odem do kuhinje i napravim sebi ovu "sasi" vodu, ili ona bude napravljena od sinoc.
Dakle to je voda, sa limunom, djumbirom, svjezom mentom i krastavcima.

Preukusna je, a i jako zdrava. Ova slika nije nekog kvaliteta iako je slikana po danu, jer je upaljeno svijetlo, ali nema veze ;-).




 Zatim pijem tu vodu, i citam knjigu, trenutno ne citam onlajn devojku- davno sam je procitala, ali sam nju greskom spakovala, tako da ;-)



Poslije toga ocistim lice, stavim lip butter, operem zube i sve ostalo potrebno. 



Poslije toga se spremim za plazuuu, i gotova samm ;-)



I daaa, nisam zeljela da vam pokazujem kako jedem ;-)))




Nadam se da vam se svidio ovaj post, ako zelite Summer Night Routine, recite mi u komentarima.
Do sledeceg postaaa ;-)
Kisses

38 коментара:

  1. Divan post, i jako se radujem svim iznenadjenjima! Nadam se da ce se tvoji citaoci aktivirati, ali evo ja sam jedan od aktivnih. Slike su mnogo lijepe, samo tako nastavi. Preporucila bih ti da rjeđe objavljujes postove, svaki dan ili svaki drugi je previse, ipak sacekaj 3/4 dana da se komentari nakupe :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vazi, hvala, poslusacu tvoj savjet ;)
      Evo vec kad sam vratila jedan post na radnu verziju, dosla su mi dva komentara ;-)

      Избриши
  2. Odličan post, sažet bez filozofiranja. Molim te napisi i post Summer Night Routine :)
    Ps. zapratila sam te

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post! Napisala si na mom blogu da si iz Crne Gore, pa me zanima iz kojeg si grada? :) Imaš odličan blog, učlanila sam se. ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Takođe obožavam da čitam rutine, ne znam zašto ali.. zanimljivo je. ☺ Slike su odlične. ❤ I da, mogla bi da napišeš post za noćnu rutinu. ☺❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti je post *-*

    Novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. pree i ako mozes prati me ♥ http://diarybyee.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Awesome routine! I usually drink water with lemon, will try to add ginger and cucumber next time.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ОдговориИзбриши
  8. Draga, hvala na komentaru. :)
    Uclanila sam se u tvoj blog #85
    xoxo

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  9. Follow me via gfc and I follow back

    www.changeable-style.com

    ОдговориИзбриши
  10. Svidja mi see ova majica i imamo isto labelo! :)
    I ova voda sa limunom i krastavcem je odlicna,mada ja pijem samo sa limunom :)
    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super ti je post, a i blog, hvala ti sto si posjetila moj blog i uclanila se u njega. Uzvratila sam
    Puno pozdrava
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. I ja obozavam citati ovake postove,.njje mi uopce dosadno :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши