недеља, јун 5

Kylie Jenner Street Style

Da li su prosli postovi bili toliko losi? Dosao je taj period da jedva skupim 10 pregleda na nekom novijem postu, dok sam prije dobijala stotine, hiljade... I sa sad?! Je li do mene, molim vas recite mi u komentarima, jer se trudim, a blog mi propada... Nego necu da duzim ovaj post nije posvecen tome... Inace nisam veliki fan Kylie Jenner, mislim ona mi nije ni lijepa( sad jeste, posle 100 operacija). Do prije godinu dana nije imala ni usne, ako cemo iskreno...

Ali ona mi je djelovala kao interesantna licnost, za komentarisanje outfite... Jer ima i promasaja, a i wauu kombinacija...


Outfit No. 1
Zasto svi pricaju da crno i teget ne ide?! E pa meni ide, zapravo zavisi kako ko nosi... Ja obozavam da nosim teget i crno, bogotovo zimi... A ovaj outfit mi se bas dopada, odusevljena sam.. Savrseno je iskombinovala ove boje i ocjena za ovaj outfit je 10 od mogucih 10 poena...
Outfit No. 2
 Ne brinite bice i oufita koji nece biti 9-10 poena. Ovaj oufit mi je presladak nekako je tumblr i neobavezan... Nije se nesto potrudila, a opet izgleda super! Mada ima i boljih izdanja, zbog toga ovom oufitu dajem 9 poena...

Outfit No. 3
Jedna rijec: WAU! Ovom outfitu dfinitivno dajem 10, jer skroz po mom ukusu... Ovaj crop-top je savrsen i preslatko je ukombinovan sa ovim "kaputom" ako ga tako mogu nazvati...
Tako da je ocjena 10, vec sam rekla. 

Outfit No. 4
Ovo je i poslednji oufit za ovaj post, svidja mi se i naravno ova haljina ne stoji svakome... Lijepo je ukombinovano i sve, samo eto nije mi za 10. Ove pletenice su mi preslatke, svidjaju mi se i naocare ali ipak dajem ovom oufitu 9/9.5 poena...

To je to za ovaj post nadam se da vam se svidio...
xoxo


2 коментара: