среда, мај 25

Essentials by Jana

Ovo je nova serija postova: Essentialsby Jana, ovi postovi ce izlaziti mozda 1 ili 2 puta u mjesecu. . A za danas sam izabrala fotografiju, jer sam dobijala mnoge pohvale i komplimente na racun mojih.
Neke od tih fotografija mozete vidjeti u proslim postovima a neke klikom na ikonicu instagrama sa strane...

1. Svjetlost
Najvaznije je da bude prirodna, da slikate po danu. Onda ce slika biti boljeg kvaliteta i izgledace donekle profesionalno...
Da bi ste postigli bolji efekat koristite lampice(novogodisnje), to ja radim i sve slike onda izgledaju tumblr- moje misljenje...


2.Pozadina
Pozadina, ovo vazi samo ako slikate stvari kod kuce, u prirodi nije ni bitno...
Dakle, kupite neke ukrasne papire, zakacite selotejpom za zid ili pod, stavite ono sto cete da slikate i eto...
Ako ne to uzmite bijeli carsav ili slikajte na posteljini, to ja radim...
Ako imate posteljinu sa nekim lijepim printom - ODLICNO!


3.Kvalitet
Ne morate da imate profesionalni aparat, nemam ni ja, ne treba mi, za sada... Telefon mi ima odlicnu kameru i vise sam nego zadovoljna, imam moj aparat kod kuce, ali opet koristim telefon, jer ga uvijek nosim sa sobom... Dakle da bi vam fotografija bili kvalitetna pratite ove savjete gore, ne mozete pogrijesiti. takodje, kada fotografisete pazite da se ne naginjete previse, da vasa sijenka ne bi padala na ono sto slikate...
4.Inspiracija

Ja sam licno imala problem sa njom. Nijesam znala sta da slikam, ali shvatila sam da je inspiracija svuda oko mene. Pocela sam da slikam bilo kakve slatke predmete iz sobe... Fotografije su ispale odlicno!
Bila sam odusevljena, nisam mogla da vjerujem da sam uspjela da napravim takve fotografije!
Tako da pokusajte! I vjerujte u sebe, vase fotografije mogu ispasti bolje nego se vama cini


To bi bilo to za ovaj post, nadam se da ce vam ovi savjeti pomoci...
Na e mail pufnicapufi@gmail.com mi posaljite vase fotografije koje ste uspjeli da uslikate!
Hvala sto ste procitali post...
Kisses






Нема коментара:

Постави коментар