четвртак, мај 5

Lip Care

Ovaj post sam odlucila da bude Lip Care, gledala sam neke youtube videe i ovo mi je palo na pamet.Pokazacu vam sta to ja koristim za njegu usana, proizvode koji su se pokazali kao dobri i oni koji nisu.

Proizvod kojim sam ja odusevljena jeste "MELEM", postoji manje i vece pakovanje.Ja sam za to da uzmete vece jer ovo je SPAS.Hidrira usne, a peckanje brzo nestane.Ispucale usne posle pet minuta vise nisu takve.Ovo je odlicno ! 

Pakovanje je jako prakticno, kao sto mozete da vidite na slici dolje.Bas sam zadovoljna i ovaj proizvod preporucujem svima, postoji i u metalnoj kutijici :)



Sljedeci proizvod kojim sam prilicno zadovoljna jeste eos.Ja ih imam vise i necu sad da radim recenziju, opisujem izgled i to, vec sam ih radila.

Eos je dobar i hidrira usne, ali to nije ni priblizno kao neki drugi proizvodi.Eos labela su jako popularna zbog izgleda, koji je jako neobican.Slozicete se nije cesto da vidite labelo u obliku loptice.

Takodje ima lijep miris i dobar je, ali po meni nista posebno.
Za sliku sam izabrala, jedan od meni najboljih eos labela.
Sweet mint.




Isto misljenje je i za Baby Lips.

Sa ovim sovicama nisam nikako zadovoljna, iskreno glupost! Neki kazu da im pomaze, ali meni je bas lose. Ne hidrira usne, ma nista...
Jedino zasto mi se svidjaju je zbog izgleda, preslatke su!

I posljednji proizvod, ovo je odlicno, savrseno hidrira usne, ma super je!!! Jedino je pakovanje malo problematicno, ne moze dobro da se zatvori. Ali mu je zato miris savrsen!
Sve u svemu, dobro je.


Hvala vam sto ste procitali post! :-))
Kisses







Нема коментара:

Постави коментар