уторак, мај 3

summer trends 2k16

Evo me opet, mislim da sam prilicno neodgovorna.Ipak, napisaala sam mozda dva posta od kada je pocela 2016, bas sam zapostavila blog. Ali vracam see sa puno boljim idejama i postovima.
Sada cu stvarno pokusati da budem istrajna u onome sto radim.
Za danas sam spremila summer trends 2k16. Ljeto se blizi, skoro da je tu. Dobro, ne bas skoro.
Vecina nas se uveliko sprema i planira kako ce provesti odmor.
Ne znam zasto ali sam sigurna da ce ovo ljeto biti najbolje do sada.
E sad da se bacim na post.

1.Pineapples

Ananasi, kaktusi, palmee. Svuda po internetu. Toliko su popularni. Nisam ni ja ostala ravnodusna!
Sortsevi, majice, pa i kupaci kostimi sa aplikacijom ananasa, postali su opsesija mnogih.
Jos proslog ljeta su se nosili, ali ne toliko. Kod nas su tek sada dosli do izrazaja.


2.Bohemian style
Opet nista novo, nesto sto se vec nosilo, ali se vraca. Postalo je jako popularno zbog coachelle.
A ovog ljeta ce biti hit. Kod nas nije toliko zastupljeno, ali mozete naci takve komade odjece na sajtovima kao sto je ZAFUL, a nije ni skupo.


3.Tumblr towels
Ovo je opet neki boho stil. Peskiri mogu da imaju neku super boho i tumblr saru. Ja imam jedan koji je previse tumblr i na krajevima ima rese, odusevljena sam njime.
Ali ipak smatram da je bio previse skup,
Ovako nesto mozete naci na alliju, ali su takodje skuplji, najvise 50 e.


To je to za ovaj post, ocekujte ih jos punooo!
Bajjj






Нема коментара:

Постави коментар