недеља, мај 22

Monthly Favorites

Kraj je maja i ja stvarno imam potrebu da radim favorites, odnosno favorite za kraj mjeseca( stvari koje sam najvise koristila)
Bas odavno nisam radila ovakav tip posta. U stvari, jesam ali na pocetku, uzecemo u obzir da sam tada mozda izbacila jednom ovakav post. Sada ce to biti redovno, na kraju svakog mjeseca.Ovo je samo jedna od serija postova, koje cu uskoro poceti da pisem.Izaci ce neke nove, a nastavicu da pisem i stare serije postova.
Za ovaj mjesec nemam previse favorita, ali dobro, koji su to saznacete u nastavku posta ;))
Inace nece biti previse garderobe, vise kozmetike i ostalog...
I za sve one koji su potali koristim kameru Iphona 6, za fotografije.

1. Eos
Znam da sam u jednom od proslih postova rekla da nisam odusevljena eos-om. Ali ko moze da im odoli?!
Preslatki su, ali nisu previse kvalitetni za usta, makar kod mene.


2. Ova majica mi je savrsenstvo, posto je kraca obozavam da je nosim sa farmericama visokog struka. Preslatka je!
 3. Teksas kosulja. Mislim da je dovoljno samo to da kazem, ja sam je nosila uz sve, lako se kombinuje, a primijetila sam da su jako popularne...

 4. Nike patike. Ove moje su crne, sa tufnicama. Preudobne su i preslatke. Za njih imam samo rijeci hvale.
Ovog mjeseca ih nisam skidala...
 5. Emoji ranac. Odusevljena sam ovim. Toliko je tumblr, ja sam ga kupila za oko 10e na alie-u...
Mogu vam reci da je prilicno kvalitetan za svoju cijenu.
 6. Mango tempation mlijeko za tijelo i ruke, vec sam radila recenziju, tako da mozete pogledati... Sve u svemu, bas sam zadovoljna...

7. Mini usi! Ja ovo stalno nosim, ali samo po kuci u suprotnom, ljudi bi mislili da sam pala s marsa...
 8. Ovaj parfem iz Zare nije nista posebno. Ali ima nekako specifican miris, nije previse jak...

9. RayBan ClubMaster naocarre, stalno ih nosim i odusevljena sam svime; kvalitetom,  izgledom...
Savrsene suu!!!
To je to za ovaj post!
Ako vam se dopao napisite mi u komentarima.
Kissses

3 коментара: