среда, мај 25

A Cup Of Caramel Mocha with Jana

     A Cup Of Caramel Mocha je nova serija postova i izlazice  jednom mjesecno, eventualno 2 puta. Ovo je nesto kao Let's Talk About- moja stara serija postova. 
Ovaj post nece imati neku specijalnu temu, kao sljedeci iz ove serije. Pricacu uopsteno... Zasto nisam pisala, zasto sam se vratila blogu i jos nekoliko stvari... Primijetila sam da su vam ovakvi postovi prije bili zanimljivi za citanje, a iskreno i meni su... Obozavam da citam Cup Of Hot Chocolate with 
Simona...
Njen blog mozete vidjeti ovdje...
Nemojte misliti da je kopiram sa imenom, nadam se da se nece ljutiti, ali pravo da vam kazem, nisam znala sta drugo da stavim. Sjetila sam se nekih originalnih naziva, ali onda sam shvatila da neki vec imaju takvu seriju postova...

E sad zasto nisam pisala blog. Ja nisam imala NIKAKVU, ali bas nikakvu inspiraciju za postove, dobro i skola je tu umijesana, ali necu nju pronaci kao glavnog krivca, vec mene. Imala sam vremena, na pretek...

Vidim da mnogi blogeri odustaju od blogovanja, ali ne, ja necu. Jer sad mi je i prilika da uspijem sa blogom...
Kada sam pisala redovno dobijla sam vise citalaaca i to za samo jedan dan. A sada? 
Nisu citaoci najvazniji kod blogovanja, ali znaci kada vidis da neko prati tvoj blog i zanima ga ono sto pises. Makar meni, ja sam toliko srecna kada vidim divne komentare od vas, tada ne znam kako da se oduzim... 

Inace, da li vam se dopada moj novi izgled?
Moram priznati da mi je Simona pomogla oko toga...
Meni se svidja, logo je pravljen na PicMonkey-u, a i ove ikonice sa strane.

Uh, imam bas puno noviteta, ne znam sta prije da ispricam.
U proslom postu, favoriti maja, sam zaboravila da stavim pjesme, blogove, youtube kanale, tako da ce to biti na kraju postova.

Sad mi je u skoli haos, sami je kraj, skoro svaki dan nas pitaju, no dobro je, prosli su neki kontrolni i pismeni, ali opet mi ostaje jos predmeta koje trebam da odgovaram ili imamo kontrolni. Inace ne vjerujem da cu biti skroz odlicna, moram da popravim tri cetvorke, ostalo su petice...
Znaci matematika, crnogorski, istorija...

Crnogorski cu mozda, matematiku mi moze pokloniti vijece, ali istoriju, nikadd...
Ovaj vikend imam tone domaceg i ostalog da uradim, tako da ce biti veselo...
Uffff, jedva cekam ljeto, da se sve ovo zavrsi, da se konacno odmorim.  Imamo jos 3 nedelje, otprilike, ali ne idemo u skolu sljedeci utorak, dobro je, dan skole...
ALI NE, sjutra imam fizicko, nagori predmet u postojanju, nadam se da mi nece zakljuciti 3, kao u drugom tromjesjecju...
Toliko sam se iznervirala zbog toga, ali dobro je zakljucila mi je 5 za trece tromjesjecje, tako da ne znam sta ce biti...

Nadam se da vam nije doslo da slusate o mojim "problemima" u skoli i ostalim stvarima...
 E sada favoriti:
Od pjesama mi je :

Dj Snake - Middle ft. Bipolar Sunshine
Blog: Tijana's Diary i The Organised Student

Youtube kanal: MyLifeAsEva

 



To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio i da nije bilo dosadno ;)
Kisses






Нема коментара:

Постави коментар