понедељак, јун 13

Kako imati dobar blog?

Prije nego postavimo ovo pitanje, potrebno je odgovoriti na jos neka pitanja koja dolaze; Zasto napraviti blog? Kako napraviti blog? Sta vam je sve potrebno?
Imati blog je jedno predivno iskustvo, ponavljam po 1000 put. Naucicete mnogo novoga, ja sam pravi primjer. Naucicete puno o web dizajnu, usavrsicete pisanje, bice vam ZANIMLJIVO!
Ako bas zelite da budete profesionalni i ozbiljni treba vam mnogo vremena, rada, strpljenja. I vjerujte citaoci nece doci preko noci.
Trudite se.

Izbacujte postove makar 2 puta nedeljno, ako ste pocetnik cesce.
A sada kakvi postovi treba da budu?
Zanimljivi, jednostavni, sa sto vise slika( koje ste vi uslikali naravno). Iskreno da vam kazem ja u pocetku nisam postovala to zlatno pravilo nego sam skidala slike sa interneta. To je pogresno.
Citaocima je zanimljivije da citaju post sa puno razlicitih slika.
Zatim napravite nekoliko serija postova, ja ih imam. Navescu samo neke od mojih:
Cup Of Caramel Mocha With Jana
Monthly Favorites
Coffee Chaos
Dakle jedna serija neke bude samo o fotografiji, ako zelite. Jednom mjesecno izbacujte taj post, u njemu ce se nalaziti samo slike, i kratak uvod. Naravno opet govorim slike koje ste vi uslikali.
Sljedeca serija neka budu na primjer favoriti, izbacujte svakog mjeseca, pred kraj.
Onda napravite seriju postova u kojoj cete iznijeti sve novine u vezi bloga i samo to komentarisati.
Naravno svakoj seriji postova dajte neko specificno, orginalno ime, da bi bilo upecatljivije.
E sada, kada govorimo o slikama; ne morate imati profesionalni aparat, mozete slikati telefonom, detaljnije o tome nadjite u mom postu Essentials by Jana, kliknite na search blog i ukucajte to.

Posto sam vam rekla o postovima, slikama, predjimo na drugu temu.

Kako blog treba da izgleda?
Blog treba da bude jednostavan- kada kazem jednostavan mislim da izaberete tri boje koje ce ciniti blog.
Na primjer pozadina bijela, slova crna, gedzeti ljubicasti, naslov ljubicasti... Ili ako ne naslov jos bolje slika, mozete je napraviti na picmonkey-u, kao sto vecina blogera i radi.
Nemojte da dodajete bespotrebne gedjezete, da stavljate necitki font slova...
Od gedzeta vam je potrebno samo onaj za mail, za prevodjenje, mozda za slike, za citaoce, i jos nekoliko, sami vidite.
Ako zelite jos neke savjete od mene, javite mi se na mail pufnicapufi@gmail.com, ne u komentarima...
Mozete me i kontaktirati preko drustevnih mreza(klik na sliku drustevene mreze sa strane).
To je to za ovaj post, ja sam se stvarno potrudila i nadam se da ce ovi savjeti pomoci novim blogerima ili onima koji zele da naprave blog.
Ostavite mi link vaseg bloga u komentarima, naravno recite da li vam se svidio post.
Znajte da svaki link pogledam i uclanim se u blog, ako mi se svidja ;-)
Do sledecg posta ;)
Kisses

2 коментара:

  1. Odlican post draga, ono najbitnije si izdvojila. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Lep blog i super saveti. Kada sa otvorila blog, ovakvi saveti su mi mnogo znacili, pa ne sumnjam da ce i tvoji biti od velike koristi, kako picetnicima, tako i malo iskusnijim ali nespretnijim blogerima. :)
    Poseti i uclani se ako ti se svidi, hvala mnofo unapred! :DTeen Queen

    ОдговориИзбриши