понедељак, јун 27

Summer Desk Makeover

Nisam postovalaa raspored pisanja postova, to ni vama nisam jos ispricala, ali ubrzo cu, jer izlazi jedan duuuugi Cup Of Caramel Mocha post. Imam mnogo toga da vam kazem, ispricam, najavim.
Bice toliko iznenadjenja, nekih saradnji, collab postova, nego necu o tome...
 Za sada je to tajnaa...

 Ovaj post je Summer Desk Makeover, na zalost nisam slikala kako je moj radni sto izgledao prije, jer nisam ni znala da ce ovo da bude post. Onda sam se sjetila. Kasno.
Nego, ako nadjem neku sliku u telefonu( posto stalno mijenjam raspored stvari na stolu, dodajem nove stvari) ubacicu. Ali ne vjerujem posto sam vec trazila.

 Inace ova slika gore, je krajnji rezultat, iako sam to stavila na pocetku.

E sada da pocnemo.

Za ovaj DIY, bice vam potrebno vise stvari, ali mnoge od njih mozete proizvoljno da odaberete.
DIY nije nimalo tezak, ali vam isto treba strpljenja, kao i za sve.

Trebace vam:

-Kutija od cipela

 Ova moja je bila malo prljava(mozete primijetiti) ali sam to popravila

-Akrilne boje-tempere, sta imate


-Cetkice(najbolje su ove sundjeraste, ali ako nemate uzmite neki sundjercic, pa sa njim)


To je ono osnovno. Unutrasnjost ne mora da vam izgleda kao moja(vidjecete u nastavku)
Prvo pocnite da prelazite unutrasnjost kutije bojom i cetkicom. Morate vise slojeva, da biste dobili zeljenu boju.


Zatim ostavite da se to dobro osusi.

To je to. Sada slijedi dekoracija. Kako imam puno washi traka, ja sam uzela ovaj stapic i zalijepila ga na "zid" kutije. Zatim sam samo naredjala washi trake. Veoma je jednostavno, ali i funkcionalno.


Ispod toga sam stavila jos neke sitnice.
A pored dodala nekoliko knjiga...


Da bih jos malo ukrasila uzela sam malu casu za sladolede(naravno kartonsku) i u nju sam stavila neke narandzaste kamencice, zatim sam stavila to na knjige. Pored toga dodala sam i svijecu.


To je to, vi mozete da dodate jos neke stvari , ako zelite.
Ovo je krajnji rezultat kutije:



Sto se tice ostalih stvari na stolu, samo sam promijenila raspored i to je to. Jedino sto sam dodala jeste jedna dekoracija washi trakom. Dakle samo sam uzela washi traku i zalijepila na ovom dijelu police i izgelda preslatko ;-)


Ako napravite ovaj nesto od ovoga, obavezno mi se javite na mail pufnicapufi@gmail.com i posaljite mi sliku, jer zelim da vidim kako je vama ispalo.
Nadam se da vam se svidio ovaj post, ja sam se stvarno potrudila.
Kisses


9 коментара:

  1. Super ti je post *-* preljepi izgled stola, so tumblr ;D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. This was soo cute. I am definitely going to make it! ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo sto si napravila je tako lepo..♥♥ Odusevljena sam.

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши