четвртак, јул 21

@Canon photography, Zoella prati @autumn_ilove | top 5 IG accounts

Da li ste znali da sam Naky fan?1!!1
Pricacu vam o tome kako, kada i zasto sam postala Naky fan tj. biser.
Ako ne znate ko su biseri, onda !11!1

                               


Salim se ovaj post nije o tome.
Inace ja sam Jana, ako ste prvi put na mom blogu ;-)
U ovom postu privacy vam o mojim omiljenim Instagram profilima.
Navescu ih 5, i nadam se da ce vam se svidjeti.

Nisu bas oni svakodnevni, da tako kazem. Ima i onih poznatijih, ali vjerujte necu stavljati MyLifeAsEva, AlishaMarie iako ih obozavam.

1. Canon Photography- @canonphotos

Ovaj profil je malo poznatiji, i vjerujem da ga mnogi i prate.
Ali ovo je goals af. Obozavam ovaj profil jer ima toliko kvalitetnih slika, a i vi mozete da im posaljete svoju sliku, koristeci hashtag #canon_photography.
Cesto prave i giveaway-e, tako da ako ih redovno pratite bas vi mozete biti onaj srecnik koji ce dobiti profesionalni fotoaparat.
Takodje ih obozavam jer su im fotografije raznolike, sarene, drugacije, i citavi profil nije u istom tonu.


 

2. Autumn I love- @autumn_ilove

Posto sam veliki Fall Lover- mogli ste to zakljuciti do sada, ovaj profil mi toliko odgovara.
Ima savrsene fotografije, koje su tako tumblr i cozy.
Takodje ovaj profil prati i Zoella, sto znaci daaaa- imam inspiraciju kao i profesionalcii. Jer je ovaj profil toliko nepopularan, cak neki moji drugovi imaju vise pratioca.
Jednostavno je sjajan ako imate kreativnu blokadu oko jesenjih postova.
Moja topla preporuka.


    


3. Tatjana Mariposa- @tatjanamariposa

Zasto je njen zivot toliko goaals.

'okej- znam da mi je svaka druga rijec goals, ali jednostavno ima savrsene slike, savrseno se oblaci.
Uskoro ce doci i do milion pratilaca na instagramu sto je super.
Svaka joj cast i bas mi je drago sto je neko sa Balkana i nasih prostora uspio i dogurao do takvog uspjeha kao ona.

Sve u svemu- odusevljena sam njenim IG profilom


4. No Talent- @notalent

Ovaj profil sam otkrila bas davno. Kada kazem davno mislim mozda 5 mjeseci.
Kada sam otkrila profil svaka slika je imala do 100 lajkova najvise, neke i po 50.
Medjtim prije neki dan kad sam usla svaka slika po 1k ili 2k lajkova.
Bas mi je drago, jer su brzo napredovali. 

5.  Aspyn Ovard

Ovaj divni profil otkrila mi je drugarica, jer je ovo njena omiljena youtube-erka.
Kad sam prvi put usla na profil odusevila sam se.
Profil je toliko svijetao i zraci nekom energijom. Aspyn ima savrsene slike i  obavezno pogledajte ovaj profil ako vec niste, jer cete se oduseviti


Nadam se da vam se dopao post, recite mi u komentarima vase misljenje ili na mail pufnicapufi@gmail.com.
Ako imate neka pitanja ili vam nesto nije jasno bilo u vezi mog ili vaseg bloga pisite mi ;-)
Mozete me kontaktirati i preko drustevnih mreza
Kisses


24 коментара:

  1. Jedino od ovih pratim Tatjanu i stvarno je odlican njen profil. Volim gledati takve profile na Intagramu pa cu bas potraziti i ove ostale. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Od ovih pratim tatjanu i aspyn, predrage su mi. I ostale ću zapratiti.
    Divan post.

    https://www.blogger.com/home

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno pratim samo autumn_ilove,a za ostale nikad nisam cula:))
    Ali I svi ostali izgledaju super;))

    Novi post na mom blogu:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Od ovih pratim samo Aspyn, ali upravo sam otkrila neke sjajne profile, sigurno ću ih zapratiti. :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Od ovih pratim samo Aspyn, ali upravo sam otkrila neke sjajne profile, sigurno ću ih zapratiti. :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Pratim samo Tatjanu i složiću se da su joj fotke savršene i profil je predivan, takođe mi je drago da je neko s Balkana da kažem 'uspeo' u nečemu većem.. okej, to nije zvučalo dobro. :D ❤ Međutim sada sam otkrila i ove profila koji deluju odlično, paa, hvala na preporukama. ☺❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  7. Pratim ih sve i odlični su, imaju preljepe fotografije *-* Super post!
    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, takodje sam fall lover <3

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajni profili! Drago mi je što si ih podelila sa nama. ♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Baš super post! Molim te, pogledaj moj novi post, i učlani se u čitaoce (u desnom gorenjem uglu bloga)

    http://anastasijasblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, vec pratim neke od ovih profila xoxo

    Novi post -> http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/07/books-i-want-to-read-by-end-of-year.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. Pratim Tatjanu vec dugo tako da cu pogledati inostale profile ;)
    Pogledaj i moj profil, korisnicko ime je : @kate_basic
    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши