уторак, јул 12

Healthy Lifestyle

O pa helouuu
Nije me bilo dugo, ali sam konacno odlucila da objavim post ;-)
Tema ovog posta je healthy lifestyle ;-)
Reci cu vam sve one osnovne stvari, sta bi trebalo da znate.


DORUCAK


Jeste li znali da cak jedna petin odraslih ne doruckuje- u nadi da ce izgubiti koji kilogram.
Kakva greska!

Uprkos tome sto smo svi svjesni cinjenice koliko je ovo vazan obrok, vecina nas ujutro obicno pojede nekoliko zalogaja i popije kafu, cak i to uglavnom stojeci!

Najcesce zbog nedostatka vremena. Medjutim ako doruckujete, necete na rucak stici pregladni, i sa osjecajem iznemoglosti.

Osim toga izbjeci cete preobilan obrok nakon kojeg cete biti pospani i nesposobni za bilo kakve akttivnosti.

Dorucak treba da bude kompletan.

Kada kazem kompletan mislim da treba da sadrzi sve ono najvaznije.
Ovo ne govorim iz svoje glave, vec sam procitala puno tekstova na ovu temu.
Dakle ono sto treba da sadrzi hranljiv dorucak: voce, mlijeko-grcki jogurt- jogurt, zitarice...

Naravno zitarice su obavezne i nista bez njih ;-)
Bilo bi dobro da su integralne.


Sportske aktivnosti

Ne morate da budete posebno sportski tip- nisam ni ja ;-)
Dovoljno je uradite neke osnovne vjezbe, jednom dnevno.
Napravite neki vas workout ;-)

Dovoljno vam je svega 20 minuta. Mozete i da prosetate, trcite.
Najbolje bi bilo da se probudite ranije, i odete u setnju sat, dva.

Ja tako radim ;-)


Za one koji su lijeni i ne zele da trce, setaju, predlazem im preskakanje konopca.

To bas izmori ;-)

Nemojte da se vadite na one osnovne izgovore.
"Nemam sportske garderobe, nemam u sta da treniram"

Ne morate da budete obuceni u Nike od glave do pete.

Bilo sta sto vam je pamucno, udobno ;-)\

Voznja biciklom, rolerima- sve je super!

Voda

Voda je ono najbitnije, ako pocnete da konzumirate vodu u velikim kolicinama, odmah ce vam se ubrzati metabolizam.

Postoje aplikacije za to, koje su iskreno odlicno.

One vas podsjete alarmom kada je potrebno da popijete casu vode.

Ja preporucujem Daily Water- ali nisam sigurna postoji li za android.



Snacks

Naravno da vam je u toku dana potrebno da prezalogajite nesto.





Ono sto ja preporucujem je voce, ako zelite malo kremastiju varijantu uzmite i jogurt.
Ja sam uzela grcki ;-)

Ako niste ljubitelj gore navedenog uzmite musli i sipajte u zdjelicu- bez ikakve tecnosti ;-)

Nije toliko tesko, ha?
Nadam se da vam nisam dosadjivala sa ovim postom, mozda tema nije toliko uobicajena za mene, ali nadam se da vam se dopada.
Ako imate bilo kakva pitanja u vezi ovog bloga, posta, ili cak vaseg bloga, javite mi se na mail 
pufnicapufi@gmail.com ili u komenatrima.




Kisses
P.S. Da li vam se svidja ova slika?!

63 коментара:

  1. Predivan post i najvise obozavam citati postove ovakvoga tipa. Stalno pijem vodu i jedem zdravu hranu, ali nikako da se natjeram da pocnem sa nekim treningom haha. :)

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar post! MOgla bih da napraviš još ovakvih, ps slika je fenomenalna *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. super post
    mislim da bi svako trebao jesti zdravu hranu, barem preko ljeta dok su ogromne vrucine
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Jaaao, ogladnila sam gledajući taj jogurt i maline. I sviđa mi se ta slika, mnogo je slatka. Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš posjeti i ti moj i pridruži se. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičan post! Daješ sjajne savete, samo tako nastavi! ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/banggood-wishlist.html

    ОдговориИзбриши
  6. Divan, predivan, fantastičan post. Veoma koristan i kreativan.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post,jedva sam cekala da objevis neki ovakav post<3
    Extra slike:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ja iskreno rijetko doruckujem. Ne iz razloga sto cu tako navodno izgubti kilograme vec zbog toga sto ja sebe jednostavno ne zelim siliti da jedem ako mi se ne jede.
    Dr. Oz je jednom pricao o dorucku i cak je rekao da nije toliko bitan i da ako zelite izgubiti kilograme, preskacite dorucak.
    A voda uvijek i svagdje haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala TI na komentari.
      Naravno ja ovo nisam pricala napamet,vec sam citala puno tekstova I konsultovala se sa puno ljudi;)

      Избриши
  9. Odličan blog jako nam se sviđa
    dobra tema za blog
    zelis follow-follow reci mi u zadnjem postu da ti uzvratim ☺♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Kad čujem da je neko od mojih prijateljica na dijeti i preskače doručak ili pojede nešto tipa jednu jabuku, mnogo se naljutim. Doručak je najvažniji i treba da bude obilan. Kad kažem obilan, opet ima neka granica. Večera je ta koja treba da bude što zdravija i manja. Također, što se tiče vode, trebamo što više da je unosimo, posebno u ovim toplim danima. Odličan post!♥

    NOVI POST -> https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Navela si dosta stvari koje će vjerovatno pomoći osobama koje žele početi sa zdravijim životom. Ja se ne zamaram previše s tim ali stvar kojoj ja uvijek posvetim mnogo pažnje je ta da uvijek pijem što više vode. :) Super post.

    ♦ forever-blogm.blogspot.com ♦ -new post :)

    ОдговориИзбриши
  12. Super post. Grcki jogurt je nesto stvarno super i presrecna sam sto je napokon stigao (ja nisam mogla da ga nadjem u prodavnicama pre)
    Sve ideje su extra a slike tumblr :)

    ОдговориИзбриши
  13. These look so tasty.

    Checkout some pretty maxi dresses from StyleWe. The LookBook

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post i savjeti! Slazem se sa svime sto si rekla, dorucak je najbitnii obrok u danu i zato on mora biti nekako najzdraviji i bogatiji!

    kreativanblog.blogspot.com - novi post 💜💕

    ОдговориИзбриши
  15. Super post i stvarno odlični saveti! Ja se uvek trudim da pijem što više vode, naročito u ovim letnjim, paklenim danima. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Jako je lepo sto si napisala ovaj post. Svima nama trebaju neki predlozi za zdravu ishranu, pogotovo mojoj mami jer mi samo zdravo hranimo, pa ponekad zaista ponestane ideja. Inace odlican post Jano.♥♥

    Na mom blogu je novi post "Koliko mrzim svadbe" pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Prvo, fotkice su više nego savršene, sada su stvarno prelepe. ❤❤ Videi naprotiv, uopšte nisi dosađivanje, post je vrlo originalan i meni jako zanimljiv. ☺❤ Takođe čitam puno tekstova koliko je doručak važan, ali mene većinom lenjost spreči da doručkujem, isto i sa aplikacijom za vodu, samo ignorišem obaveštenje i paa, da, moram da se promenim. :D ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post, kao i saveti! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Great post!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  20. Odlični saveti! Dosta ljudi znam koji preskaču doručak, kažu da nisu gladni ili tako nešto. Ja iskreno misim da je to veoma bitan obrok, pošto nam daje energiju za ceo dan.☺

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  21. Odličan post😘☺
    Ako imaš vremena zaprati me i procitaj moj post👋❣💞

    ОдговориИзбриши
  22. Odličan post ako imaš vremena slijedi me i procitaj moj post,puno bi mi značilo😍😘 https://plus.google.com/116816841990469767464

    ОдговориИзбриши
  23. Preporucujem ti sassy water, u vodu ubacis mentu, limun, krastavac, i djumbir! :) Mnogo je ukusno
    Moj blog Fraulein D

    ОдговориИзбриши
  24. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @herecomesajla? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog .
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  25. Odavno nisam videla korisniji i interesantniji post, zaista si zasluzila sve pohvale :) Sve mi je ovo bas dobrodoslo, a verujem da i svi ostali koji su ga procitali dele moje misljenje <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  26. Divan post ♥

    Uclanila sam se na tvoj blog,ako zelis uzvrati
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  27. Svaka cast, ovo je jedan od tvojih najboljih postova :) Ja cesto umjesto dorucka sano uzmem kafu, ali u poslednje vrijeme se trudim da popijem bar smoothie, a u njega stavim i jogurt i voce i zitarice, a brzo se popije. Xx

    ОдговориИзбриши