понедељак, децембар 1

-Winter is coming!

-Zima nam kuca na vrata :
-Blizi se zima!Svi smo uzbudjeni!Pogotovo ja !Moje omiljeno godisnje doba je zima,Jer prosto obozavam sneg i svu tu caroliju!Sneg je taj carobni prah,a kako ja volim da kazem,prirodni glitter.Takodje zima je moje omiljeno godisnje doba jer,uvece,kad padne mrak citava porodica je na okupu,druzi se prica,a to nije bas cesto ovih dana...Volim da uvece sednem u dnevnoj sobi i pijuckam toplu cooladu,ili neki topli napitak!Takodje i kucu jako lepo ukrasim,pa cu sa vama podeliti neke ideje:

-Za ukrasavanje dnevne sobe ja obicno na kauc stavim neko cebe i svjetiljke sa jelke stavim kod prozora ili slicno...

-Kombinacije za ukrasavaje jelke(boje)
-Jelka moze da bude sarena,svih boja,to moze da izgleda slatko!
-Plavo-srebrno
-Ljubicasto i srebrno
-Crveno
-Rozo
-Bijelo srebrno
-Crveno i zeleno izgledace  slatko jer me te boje asociraju na Novu godinu!
Ukrasi:
-Ono sto moze izgledati slatko jesu masnice!!!
-Takodje svjetiljkice
-Candy Canes!Naravno ne pravi,samo ukrasi!
-Male bombice!Overcute!


xoxoxo Jana

2 коментара: