недеља, децембар 14

Mum's Birthday!!!!!DIY GIFTS+more

-E CAO!-!!!Danas je mojoj mami rodjus😀😀😀😀😙👍👍.Pa cu vam dati neke ideje kako je iznenaditi.Dan prije  rodjendaana budite dobri I nemojte se svadjati sa njom.
POKLONI:
-Za poklone,mame će se oduseviti kada im samo kazete volite.Ali vi mozete napraviti neki DIY poklon.😛ja sam mojoj mami kupila belu soljicu na njoj ispisala nesto crnim flomesterom,zatim uzela kesu od zamrzivaca i u nju stavila neke cokoladne bobice,slatko to zavezala i bilo je  SO CUTE !!!!!!!!!Zatim takodje moj tata i ja kupili smo joj oooogroooomnu korpu cveca i napisali posvetu:)Ono sto je jako slatko i jeftino,a sa cim ce se svaka mama oduseviti jeste:knjiga,tacnije knjizica NAJBOLJOLJ MAMI NA SVETU:))

TORTE I  KOLACICI:
-Ja inace nisam neki kuvar XD.Pa sam nasla neki receptsmuckala nesto i tu smesu ubacila u kaup u obliku srrca,super je ispallo kada se ispeklo!!!!Takodje mozete napraviti i nutella browies :)

IZNANADJENJA:
-ja ojoj mami uvek napravim neki svecani dorucak ili dorucak u krevetu !Na nekoj lepoj tacni stvaim kroasan i lepo sve to ukrasim i naravno staim jednu crvenu ruzu.Svaka mama ce se oduseviti !!!!


5 коментара: