петак, децембар 26

-Recenzija Our Moment :)

-Evo konacno jedne recenzije,parfema moje omiljene grupe 1 D!Ja bas odvano imam ovaj parfem,ne znam zasto da ne napravim recneziju?!Zao mi je sto slike nece biti moje ali prosto ispadaju mutno i nisu lepe jer su slikane pod vestackom svetloscu!Uglavnom ovo je parfem :)
-Ja sam odusevljena njime1I bocica i miris is ve!Kao sto mozete da vidite bocice ima oblik dijamanta roze je boje i gore na vrhu ima kao neku cipku(nzm bas to da opisem)Izgled parfema je odlican i jako mi se svidja!Malo se teze otvara ali zanemarimo to!
-Sljedece je MIRIS !Da miris je savrsen !!!!Ime neki slatkast miris,savrseno!Ne znam kako to da oisem.Bocica se moze kupiti u pakovanju od 30 ili 50 ml.Ja imam od 50ml.

-Momci su takodje u kutijici parfema ostavili porukicu koja glasi ovako!
We'we loved every step of creating this special fragrance for you our incredible fans.We are very proud of it and hope you love Our Moment as much as we do.Thank you so much for always being rignt there for US 

WE LOVE YOU 
1D <3

-Izgled :10
-Miris :10
-Pakovanje :10

CELOKUPNA OCENA : 10

7 коментара: