субота, децембар 27

50 facts about me tag

Za ovaj tag nomivalo me je dosta blogerki,pa da pocnem :)

  1. zivim u Crnoj Gori
  2. Imam zeku
  3. zovem se Jana
  4. imam 11 god
  5. Jako sam kreativna
  6. Isla sam na balet osam godina i ove se ispisala
  7. Idem na kurseve raznih jezika
  8. Imam mladjeg brata
  9. Proputovala sam skoro celu evropu
  10. Uvek na kraju godine imam sve 5,na tromesecju bude poneka cetvorka
  11. U slobodno vreme crtam kreacije
  12. Talentovana sam za crtanje kreacija i tako to...
  13. Omiljeni predmet mi je,u stvari nemam ga XD
  14. Omiljena boja mi je bela
  15. Volim to sto sam blogerka
  16. San mi je da uspem u blogovanju
  17. Obozavam mirisljave svece !!!!
  18. Za Novu godinu zelim da dobijem jos jedan par UGG XD
  19. Zaa Novu idem na Kopaonik
  20. Bila sam u Dubaiu XD
  21. Imam mnogo odece XD
  22. Omiljena prodavnica mi je  H&M  i Replay XD
  23. Volim sebe XD,o boze
  24. Previse sam samouverena
  25. Vi moji citaoci zovete se Janatori ,axaxaxxa
  26. Imam mnogo parfema
  27. Ne sminkam se 
  28. Mrzim ljude koji lazu
  29. Obozavam solje *_*
  30. Imam probusene 3 rupice za mindjuse na jednom uvetu XD,hahah
  31. Obozavam oj telefon
  32. Obozavam moj Ipad XD
  33. Mrzim matematiku
  34. Imam 8 drustvenih mreza
  35. Na svakoj imam po 10 profila
  36. ne svidja mi se izgled mog bloga
  37. Idol mi je Zorana
  38. Omiljeni  blog mi je Zoranah's fashion Corner
  39. Omiljei yutube kanal mi je Bethany MOta
  40. Dosadno mi je ovo da pisem
  41. Najbolja drugarica mi je Milica
  42. Obozavam da pisem postove
  43. Ukrasila sam kavez mom zeki,za Novu XD
  44. Obozavam lancice
  45. Obozavam sove
  46. jelka u dnevnoj ima 2 metra XD
  47. Ukrasi na njoj su beli XD
  48. Uskoro se selim u drugi stan
  49. Napravicu room tour kada se preselim :)
Nemam pojma sta da stavim pod 50 XD

Nominujem:
Simonu
Tijanu
Nataliju

5 коментара:

  1. Odličan post, mislila sam da si starijaa :)

    NA MOM BLOGU JE PROGLAŠEN POBEDNIK GIVEAWAYA I DIY JE TU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! I ja mrzim matematiku!

    http://katymycorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako smo slične.
    Na mom blug je giveaway http://ivasspecialseciton.blogspot.com/2014/12/321-new-yearmini-giveaway-for-new-year.html

    ОдговориИзбриши
  4. Msm da svi znamo ko je Milica(na koju mislis)
    BFF♥♥♥
    Jano super blog i zanimljiv post......pozdravi Pufija XD

    ОдговориИзбриши