понедељак, децембар 1

Hello December and december moring routine!

Hej ljudi!Evo vec tu je decembar!Ja sam se odlucila da sad napisem 3 ili 4 posta,jer dugo necu pisati.Imam mnogo skolskih obaveza...bas puno da se uci!Ali zanemarimo to i krenimo!

-Morning Routine

-Ujutru kada se probudim prvo cujem moj slatki budilnik!Onako pospana prevrcem se po krevetu dok ne shvatim koliko je sati kada vidim da bi za 20 minuta trebala da pocne skola.E tek onda nastaje zbrka!Trcim do kupatila umivam se,na brzinu jedem,uradim domaci ne znam kako uspijem za tako kratko vrijeme,spakujem knjige obucem se!I to je to trceci idem u skolu!Kratko je ali otprilike to je  to!Sada postavicu par slatkih slika vezanih za zimu i decembar,a zajedno cemo ih prokomentarisati!

-Za pocetak,pozdravimo decembar XD
-Ovo je predivna slicica,ja ovako zamisljam hladno zimsko jutro :)
Irvasi *_* Zma bez njih ne moze da prodje!
-Jelka i pokloi :::::)Nova godina i Bozicno jutro!

-Ova divna slicica,svima ce se svidjeti :)

O za kraj ovo:Nije vezano za zimu i Novu godinu,ali ovaj natpis preporucujem svima vama xoxoxox Jana              evo i reklame:  lepotaodaleks.blogspot.com

9 коментара:

  1. Divan post! Imam toliko inspiracije......robudila si zimski duh u meni....slicice su preslatke ♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican blog! Svidja mi se ovaj post sa blagdanskom atmosferom :)
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super, predivne slike! :) http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши