среда, децембар 24

-Pet tag with honey :))

-Zdravo!E odlucila sam da napravim jedan moj tag o mojoj dusici.O mojoj bebici najsladjoj!Da bas tako imam i ja ljubimca.....Imam.................................................................................................................ZEKU!!!Ali ne onog velikog i debelog,vec jednu posebnu rasu,kad ga vidite mislicete da je hrcak XD.E da pocenmo!


  • Ime:Pufi,kad pogledate sliku,shaviticete zasto se tako zove :DD

  • Rasa;Lavlja Glava

  • Omiljeno jelo XD;Jabuka

  • Omiljeena osoba  :JAAA XD

  • Omiljena igracka: Neka tamo loptica

  • Nadimci:Pufko,Pufika,pufica XD,Pufolino,Bebica,Slatkis,Meedenjak,Pufna,i tako dalje XD


Eto,ne znam sta vise da kazem XD.Ali ja njega volim najvise na svetuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!E sad da bih vam docarala njegov divni izgled XD,slede slike ;)):Eto ga on,i naravno JAA :DDD


xoxo Jana <3

11 коментара:

  1. Jako je sladak, ja sam želela Lavlju Glavu, ali crno-belog, jako mi je lepa ta rasa :)


    Poseti moj blog i učlani se ako ti se svidja : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Presladak jeee :)

    POSETITE MOJ BLOG, NOVI POST JE TU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши