понедељак, децембар 22

-Go shopping :)Winter edition

-So HELLO!Svi mi znamo da tokom zime moramo pokupovati neke stvari,ali ne mislim za druge ljude(naravno i njim)ali sada govorimo o stvarima koje su nama potrebna!Prvo da pogledamo,sta ja trebam da kupim!
-Znaci ono sto sam uradila jeste:kupila sam jednu presatku soljicu,sa novogodisnjim motivima!Takodje ono sto sam uradila jeste i kupila jednu masku za telefon,OFC i ona je sazimskim motivima.Jos jedna bitna stvar je!Narucila sam Bath and Body Works svecu,i uradicu njenu recenziju,kad stigne!Narucila sam ovu!Takodje u planu su mi novi postovi ali ne obicni,vec postovi saradnje!Pogodite sa kim????Ima par njih!

-Ja za zaimu preporucujem da kupujete salove i tako neke dzempere,neke stvari koje su bas za ZIMU!Svako voi da se oseca komforno i udubno!

5 коментара: