субота, децембар 6

-Holidays with me 2#

-Hej!Kao sto znate bas dugo nisam pisala na blogu :(.Nisam imala vremena imam mnogo obaveza,a jos i skola.....Ali zanemarimo to...Ovaj post je Holidays with me 2#.U njemu cuu vam pokazati mnostvo DIY projekata za New Year :), i jos mnogo toga ali prvo:
-IZGLED:
~Kao sto vidite promijenila sam izgled bloga,samo na kratko.Da li vam se svidja?To je zbog praznika koji nam uskoro dolaze...Meni je izgled jako sladak i simpatican,stajace do 3 ili 4 januara.

-IDEJE ZA URASAVANJE SOBE ZA NOVU GODINU:
-Za ovo stvarno ima mnogo ideja,pa da pocnemo!
-Uvijek je latko da lampice okacite po zidu :::)<nije bitno kakve su:sarene crvene...Ali meni su iskreno najsladje zuckaste ili bijele...
-takodje slatki su i ukrasi sa jelke(oni koji su vam visak)

-BELI SPREJ:
-To je jako slatko!Napravite kalupe u obliku raznih novogodisnjih simbola postavite ih na staklo i eto!Jako slatko!


-takodje mnogo DIY projekata za New Year mozete naci u Bethaninim videima..A sada evo nekoliko slatkih slicica :)
lepotaodaleks.blogspot.com
http://worldarounyo.blogspot.com/
http://bestfriends000.blogspot.com/




4 коментара:

  1. Post mi se svidja.Najlepsa mi je zadnja slika.Pitala si me koja 3 posta zelim zato sto sam pobedila,pa da ti odgovorim <3
    1.Poznata licnost-Selena Gomez (ili Bethany Mota,ti biraj :)
    2.Top 3 -proizvoda,serija.....
    3.Najbolji blogovi+kako da blog bude popularan?

    ОдговориИзбриши