понедељак, јануар 26

Back to school,Study Tips+outfits

Zdravo!Meni je danas pocela skola,iskreno mislila sam da ce nas nastavnici pustiti da pricamo i brbljamo po citav cas ali NISU.Odmah su presli na novo gradivo i na obnavljanje starog.iskreno ovaj dan u skoli bio mi je mnogo naporan ne znam zasto,ali jako sam se umorila i ako nismo nista posebno radili.Kuci sam dosla mrtva umorna.Evo i sad mi se oci sklapaju XD.Samo zelim da kazem imam jedno veliko iznanadjenje bice1.aprila.uglavnom,da biste lakse ucili i da bi ste naucili lekciju brze i kvalitetnie,procitajte onda ovaj post

Study Tips:
Prvo sto je najvaznije jeste ugodan polozaj tijela,najbolje je uciti za stolom,ali ako nekom prija moze i na podu i na krevetu xD.Obucite neke helanke i topli bademantil.Skuvajte sebi neki caj,toplu cokoladu,mlijeko sa medom ili tako nesto.U mom slucaju je caj,jer sam ja zavisna od njega popijem 7 ili 8 soljica dnevno - hahah.Ali nema veze.Sklonite kosu sa lica da vam ne bi smetala,napravit neku pundju iz koje visi milion repova(moj slucaj).Dohvatite sve sto treba da uradite.Sluzite se internetom,ako neko nema da vam objasni.Takodje postoji par sajtova za to,ja ih ne koristim ali znam za njih preporucila bi ih jer sam jedan put usla da vidim kakvo je sajt "Kako se pise",daje odgovore na sva vasa pitanja.A ako nesto iz matematike ne znate sluzite se udzbenikom,u njemu sve pise.Obaveznopravite pauze.napravite raspored.na primjer"Ucicu od 7 do 9,od 7 do 7 ipo maternji,zatim mali predah,pa oda matematik,pa malo veca puaza"tako radite nemojte sve odjednom,jer kao prvo necete nauciti,dobro a i umoricete se.Koristite markere,jer je sa njima uvijek lakseovo polugodje je najvaznije i morate se dobro pokazati kod nastavnika,popraviti ocjene itd...neko mora da ciita na glas dok uci,neko pamti vizuelno,a nekome je dovoljno jedan pust da procita i vec zna lekciju.J a je obicno procitam 2 puta i znam je,ali kao imate da naucite 7 ili 8 strana iz istorije onda koristite markere i pamtite vizuelno!Ako imate nekog novog nastavnika,iskoristite to kao prednost jerako vam taj predmet  ne ide ili vas  nastavnica nije voljela,mozete poceti ispocetka i popraviti ocjenu.Od sada vec zapisitesta treba popraviti i od strata ucite,posebno predmete iz kojih imate manju ocjenu od 5.
Matematika:

iz matematike cesto vjezbajte i ne zapustajte gradivo.Odmah posle skole prelistajte svesku iz matematike cisto da odmah obnovite,jer se to brzo zaboravlja
Crnogorski,engleski:

Za ove predmete vazi isto.Ne zapustajte gradivo,ucite definicije,prepisujte tekstove,pisite sastave
Istorija,Geografija,Gradjansko:

Ucite,koristite markere i moje savjete koji su ispisanii gore
Biologija:

Ucite,cesto vadite teze da bi vam bilo lakse nauciti lekciju

Kada ucite nemojte se nesto posebnio spremati.Kod kuce ste i obucite se komotno i udobno.
nadam se da vam se svidja post :)I da samo da znate ja pravila :)

21 коментар:

  1. Razumem tvoje muke što se tiče prvog dana u školi. Ja još uvek ne mogu da se naviknem, a krenula sam prošle nedelje u utorak... :O
    Dobar post! :)

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Je li outfit tvoj?,prelijep jeee!!! A study tips su isto super :-) samo se nadam da ti nece smetati ako ja ponovo postavim moje study tips i jos par outfita. :*

    ОдговориИзбриши
  3. Dobri su ti saveti, veoma interesantno. Ova slika mi se bas svidja.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super saveti! Baš mi se sviđa sličica 'my uniform' :)♥

    NOVI POST NA MOM BLOGU : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nice outfit! ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html

    ОдговориИзбриши
  6. Lepi saveti i lepa kombinacija odece. :) http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши