петак, јануар 9

EOS Strawberry Sorbet

E ovako !CAOS svima!!!Ja inace odavno imam EOS i to puno njih(ne znam ni gdje su mi neki XD).Pa sam se pitala zasto da ne napravim duplu recenziju.Zapravo ja imam 9 EOS XD.

-Pocecu od Strawberry Sorbet:
-Sva EOS labela,imaju jako prakticnu ambalazu!U obliku loptice,a dovoljno je cvrsta da ne moze da se otvori.Takodje prednost je i sto se EOS ne moze otopiti ni na 30 stepeni.Sta je jos dobro?Moja omiljena stvar je to sto je dobro "zamaskiiran" bukvalno.Nastavnici ne znaju sta je,oni misle da je gumica,zato vi mozete da ga stavite na klupu,a da niko ne posumnja.Takodje svaki EOS ima nekako slatkast ukus,najvise ga imaju crveni i rozi EOS :)Dakl eovo je Strawberry Sorbet :)Izvinjavam se sto slike nisu moje.Jako mi je lose osvetljenje,svakako da su slike preko dana bolje.Takodje EOS je mali i moze bukvalnno da stane u dzep.



Do tada citajte moj blog XD...

6 коментара: