уторак, јануар 6

Night routine (Winter Break )

Cao svima!Danas sam odlucila da uradim moj prvi "routine".za par dana ce izaci i Morning Routine,a danas Nighr Routine.Pa sto pre da pocnemo!

Ja dodjem kuci oko sedam,presvucem se u pidzamu,bade mantil i obujem moje kucne cizmice(kako ih ja zovem :) )Onda odem u kupatilo i istusiram se:0koristim ovaj gel za tusiranje :)Posle tusiranja uzmem Mac,napravim sebi toplu cokoladu sa slagom i ukrasim to!!!Upalims svecu pokrijem se mojim mekanim cebetom i UZIVANCIJA!!!!!!!.I tako uzmem i citam razne blogove,uredjujem moj ! XDOnda uzmem i citam knjigu.Trenutno citam dvije knjige istovremeno(O boze)Sljokice to je knjiga koju sam danas kupila.i cini mise bas lepa !!!Takodje danas sam bila u Knjigo-soping XD!Kupila sam :

  • "Krie Su Zvezzde "
  • "Tri Metra iznad neba "
  • "Sljokice"
Onda oem u krevet i igram neke igrice XD.Ndam se da vam se svidio post!

8 коментара: