уторак, јануар 20

The Combination....

Ehej!Kao sto sam obecala obicno ce izlaziti FASHION postovi...Pa i evo ga jedan.Izvinjavam se sto slike nisu dobre slikala sam Ipadom u ulazu XD.Jer je napolju padala kisa i bilo je tmurno....
-Ovu koznu jaknicu sam kupila u Motivima za 60 e,na snizenju,tamo je sada ogromno snizenje...
-Crvene pantalone u H&M za 25 e,lepe su,tople i udobne!
-Majica je obicna bela iz Zare,kupila sam je za 17 e,bilo je neko snizenje
-Cizme sam kupila u Paradisu za 40 e,ja inace ne volim gumene cizme,ali ove su mi se svidjele
-Torbicu sam kupila u Motivima,bila je 43 e,preslatka je!
-A zlatne narukvice sam kupila u Six-u
Ova kombinacija je slatka i udobna!Preporucujem da u tmurne dane unesete malo veselja i zivosti,nekim panatlonama,esarpom ili ogrtacem,kao sto sam ja....
Nadam se da va se svidja post!



11 коментара:

  1. Jano jako lepa kombinacija....danas je stvarno bilo tmurno....super su slike u odnosu na vreme.....♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Cool kombinacija,isto i za post.Torba je superiska!

    ОдговориИзбриши