понедељак, јануар 19

Favourite books,films and games

Ne znam zasto pisem ovaj post!Iskreno nemam neku inspiraciju,ali bih sto prije da pocnem :))
Pocecu od knjiga,ja jako volim da citam i procitala sam puno knjiga ali imam par omiljenih,a to su:
-Dnevnik Ane Frank,ljudi su mi pricali svasta o toj knjizi i doro i lose,ali sam se sama uvjerila knjiga je ODLICNA!!!
-Sljokice,je knjiga koja ima strasno glup naziv XD.Takodje ona nije mnogo poucna,ali sam je citala onako kao rekreaciju,smesna je i zanimljiva !
-Krive su zvezde,je lepa knjiga koja je vecini omiljena knjiga

FILMOVI:
-NightMare Before Christmas je aniirani film koji je zabavan i jako zanimljiv vise je kao neki mjuzikl
-Depisable Me 2-takodje animirani, a i jako smesan film !
-Home Alone.Ne moram nista da pricam,sve znate :)

GAMES:
Tu su i igrice,najopsirniji deo XD.A omiljene su mi:
-Subway Surfers
-My Talking TOm
-Moy Christmas
Run,Santa,RUN!
-FIFA 2015,ahhah znam da sam luda
-Decorate Tree
Eto to je to znam da je post kratak,ali eto nisam bila nesto posebno inspirisana,pa sam napisala.Inace ovo je po zelji pobednice giveaway-a,samo sto sam ja dodala i games :*I da vas obavestim da ce na blogu od sada izlaziti outfit i beuty postovi,poneki DIY,a nekad mozda i lifestyle.Ali u vecini ce biti outfiti
Kisses

4 коментара: