недеља, јануар 4

Me Time Tag

            Znam smorila sam sa tagovima XD ,ali da pocnemo XD

  • Sta gledas i citas za vreme Me Time Taga?

  • Pa ne znam.Gledam TLC,Disney ponekad i prebacim na Kardashionove XDA citam evo sada sam uzela knjigu 20 milja pod morem  i svima je preporucujem :)

  • Koji su tvoji kozmeticki proizvodi koje koristis a vreme Me Time TAga ?

  • Pa koristim 2 L'Oreal laka za nokte,u beloj i nezno tooj boji.Takodje koristim Micelarnu Garierovu vodu.I par EOS labela 

  • Sta jedes i pijes za vreme Me time Taga?

  • Pa ne znam,obicno pijem zeleni engleski caj sa mlekom i neke keksice

  • Omiljena sveca ?

  • -definitivno Ikeina svca koja mirise na narandzu izuzetno je velika i lepa

  • Da li provodis vreme napolju?

  • Pa ne toliko.Volela bih da mogu vise,obicno provodim kada setam zeku :)

  • Da li bi ikada isla u bioskop sama?

  • Pa,naravno da ne,vise volim te grupne "izlaske"

  • Omiljeni Online sop ti je /Asos

  • Omiljeno EOS labelo?

  • Summer Fruit :)Najbolje od svih,a imam ih mnogo,svuda po kuci ne znam ni gde su mi XD







2 коментара: