недеља, фебруар 1

Recenzija EOS Passion Fruit

Zdravo dragi moji!Ovo je recenzija EOS-a Passion Fruit(Ljubicasti)..Ali prije svega!AAAA!Ljudi!Meni se snovi ostvaruju!Ovako...kako sam ja talentovana za dizajniranje hajina itd...E pa menadzerka jednog TC(Bazar0Vjerovatno ne znate jer niste iz Pg.Ona je najbolja drugarica moje tetke i ja nju znam.Moja tetka vodi skolu maneknestva tacnije njih dvije.I sad ona zna za to da ja volim da crtam hlajine odjecu...Ponudila mi je da sve te moje kreacije nose modeli iz te njihove skolice.A na tim revijama su svi poznati crnogorski dizajneri.Sto znacci!Da cu svoju prvu kolekciju imati sa 11 god,a jos ce se i podavati...A ne mogu da vjerujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!!OK,dosta je bilo.Predjimo na post!
dakle evo ga :).Ovako izgleda!Miris je prosto savrsen,ja imam mnogo eos labela i primijetila sam da na svakom pakovanju pise isto dakle:
"with shea butter and jojoba oil for happy moist super-smooth lips"
Takodje simpaticno je i sto pise "A gift for lovely lips"
Skroz istinito!Obicno svi misle da je od borovnice jer je ljubicast ali nije :)Mirise nesto kaona jagodu i jos nesto ne mogu da potrefim miris...Savrsen je!Usne su me peckale,a posle kad sam nanijela,predivan miris i ukusa jos i njega usana!


Amalaza:10
Miris:10
Ukus:10
Njega usana:9 +
Hvala vam sto ste procitali ovaj post ;)
I ocekujte jos 5 ili 6 eos recenzija,a mozda i  vise :)

7 коментара:

  1. Cestitke na sopstvenoj kolekciji, to uopste nije mala stvar! :) bravoooo !
    Ovaj eos mi se cini bas primamljivo, imam jedan od jagodd, obicni i obozavam ga :3
    Ukus mi se najvise dopada, msm to sto ima ukus :D

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam a kolekciji.I odlično urađena recenzija.Za sada nemam ni jedan EOS

    ОдговориИзбриши
  3. Vauu! Bas lepo! Mozemo li da se nadjemo jedan dan u Deliti u PG pa da se upoznamo nisam znala da si iz Crne Gore. ♥♥♥♥ inace post predobar

    ОдговориИзбриши
  4. Jel ti stiglo pismo? :-) P.S. Jel ti stigla i sveca koju si porucila?

    ОдговориИзбриши