среда, фебруар 11

Savjeti za dobar blog

Zdravo!Vau drugi post danas,ali neka je,moram da povratim preglede...Pa bih da pocnemo...

1)ORGINALNOST:

-To je kljuc svega :)Morate biti orginalni,nemojte kopirati nikoga,a pogotovo NE copy-paste,sa nekog sajta...ili slicno...Znaci svoj tekst,svoje slike,mogu i one sa neta,ali nije to to...Ako nemate dobar foto-aparat,mozete slikati telefonom.Ali ako zelite da fotke budu dobre,napravite svoj mali fotogrfaski kutak,o tome sve mozete procitati na Tijaninom blogu.


2)PISANJE

Vrlo je bitno i pisanje na blogu.Nemojte u dan postaviti 10 postova.Ako ste pocetnik i tek ste napravili blog,onda objavljujte post svaki dan,a ako niste dovoljno je na svakih 4 ili 5 dana.


3)NAPRAVITE BILJEZNICU

Ako zelite da vam blog uspije,kupite neku agendu.To je dobro jer u njoj su datumi i na svaki od njih mozete zapisati post koji cete tada objaviti.Ja tako imam moju biljeznicu,u kojoj je sve uredno zapisano.Ako imate ideju za neki post,odmah zapisite ime posta i nabacajte par teza o cemu ce da se radi u postu,da ne biste zaboravili

4)POSTOVI

Jako je bitno da vam inspiracija za postove dodje sama od sebe i da post pisete iz ljubavi,a ne na silu.Ako zelite da steknete preglede,nemojte da napisite mnogo bezveznih postova.Napisite jedan,ali jedan koji je dobar,opsiran i poucan.


5)SLIKAJTE OUTFITE

To je dobra stvar.Ako se lijepo obucete,zasto da to ne podijelite sa drugima,samo ispisite gdje ste sta kupili i malo podataka o odjeci,i post je zavrsen
Nadam se da sam vam pomogla...
Puno poljubaca

8 коментара:

  1. Super post.Barem još neko da doda nešto sem tri zlatne reči.hihih Dopada mi se kako si sve napisala.Ali ključno zbog čega ja ne radim outfit postove jeste što ne kupujem u skupim prodavnicama i ne znamkako da to opišem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze.Ne moras da kupujes onamo gde je skupo.Ne moras cak ni da navodis gdje si kupila i koliko kosta.Dovoljno je da je to lijepo i da si ti to iskombinovala da bude slatko.Opisi malo ono sto nosis.Prokomentarises to malo i to je to :-).
      Kisses

      Избриши
  2. jako dobro napisano ,vidiš ta ideja sa bilježnicom bi se mogla izvesti haha xd ali ozbiljno da postanem malo organiziranija ...odlični su ti savjeti ,oko većine se slažem ,ali mislim da ne bi trebalo da bude nešto kopiranje ako mi na istu temu kao neko napišemo ,ali naravno svoje mišljenje ...eto ja sad više ne znam šta bih napisala,ali savjeti su ti odlični,iako ja sam ovdje već dugo a pišem možda svaka 4/5 dana (u posljednje vrijeme malo češće ali to jer ne idem sada u školu tako da...)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Sviđa mi se ovo poslednje što si napisala, tačnije za outfit postove. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Ovo sa agendom sam probala samo što mi je na prvoj strani neki domaći iz matiša. Tako da možeš da zamisliš kako mi je kada hoću da pogledam šta sledeće da pišem na blogu.. Hahahahah, šalim se...
    Blog ti je super..

    Zaprati moj blog ako možeš,i ja sam tvoj. --→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши