среда, фебруар 4

Valentine's Day

Hej !Blizi se dan zaljubljenih i ja sam odlucila da napravim pot o tome :)A i ocekujte post o zlim komentarima i spamovanju
Za pocetak evo par ideja,kako se obuci :)Za pocetak imamo ovaj koji je malo elegantniji,on je za "zauzete".Kombinacija crvena-crna,po meni je bas slatko.I da...Promenila sam logo i sami viddite
"Be Your Own Kind Of Beautiful".Sljedeci outfit:Lep je ali nista specijalno,simpatican i komotan :)
Sljedeci je isto jedna haljinica :)Ovaj je jako lep!Simpatican i pomalo elegantan!

I ako sam ja "single",msm normalno imam 11 godina!Moramo i mi samci(Sto bi Alex rekla xD)da imamo neki program....U tom slucaju ja cu za Valentinovo biti kod kuce,gledacu neki romanticni film i jesti slatke kokice sa Simonom(opet smo se posvadjale,pa onda pomirile,tako vam je to)...Ja preporucujem:
Single:
Idete i prosetajte sa roditeljima ili sa drugaricom nije itno
Idite u bioskop
Ostanite kod kuce,kao ja xD
Citavi dan pravite DIY projekte
Nadjite simpatiju ili momka-djevojku XD
Ofarbajte kucu u rozo i crveno xD

I eto mislim da je to to...Za one koji su zauzeti...Hmmm....Nemam bas ideja

Ali evo ima puno njih u Bethaninom videu ;)




A sada malo DIY :)
Za prvi ce vam trebati:
Tegla
Slag
Cokolada
Boje(jestive xD)
Ukrasi(jestivi)

Uzmite teglu i na dno sipajte otopljenu cokoladu,preko toga stavite slag u koji cete dodati rozu bou,preko toga neke slatke ukrase i tako napunite teglu xD...Slatko je....

Ako zelite nekoga da obradujete....Napravite neku smjesu,koja je laka a pravljenje...I stavite u kalup u obliku srca,ispecite i izgleda preeee kujt xD

To je to :)






13 коментара:

  1. Druga slika, prsten. Jaaaaoj koliko ga trazim. Samo bih ja volela da bude na 3 prsta i da pise nesto cool, great i to.☺

    ОдговориИзбриши
  2. Jao ova roza haljina je preslatka!!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jaooo! Ideje su predivne. Outfiti su prelepi! I DIY mi se sviđa sigurno cu da probam da napravim. Pogledala sam i video od Bethany Mote mislim da je jedan od njenih boljih videa. Post je odličan :)

    http://girlyworld07.blogspot.com/
    -Andjela

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep postic <3

    Jano mozes li u subotu posle 13:00 u deltu, imam prije toga zakazano kod ocnog. Ako zelis daj mi tvoj telefon da se dogovorimo porukom <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши