среда, фебруар 18

Recenzija Eos Bluberry Acai

Hej!Evo jos jednog posta.Recenzija je u pitanju,kao sto vidite :-).
Ovoga puta jos jedan EOS i to Bluberry Acai(plavi)
Mama mi ga je donela prosle godine iz Amerike,donijela mi ih je jos puno :-)
Medju omiljenima je i Bluberry Acai :-)
Ne mogu da procijenim na sta mirise,ali ima neki osvjezavajuc i slatkast miris,dok je ukus sladak-kao i kod svakog eos-a.

 Ja ga svakodnevno stavljam i jako je dobar,posle 5-10 minuta odmah mi usne omeksaju,a i peckanje nestane.Odlican je!Takodje mislim i da je ambalaza lijepa i slatka :-)



I da,nadam se da vam se svidjaju slike,sve su moje :-)Takodje kao i svi lip balm-i iz EOS kolekcije,ne moze se otvoriti u torbi i slicno,dakle ambalaza je jako prakticna.Takodje imam preporuku da kada vam se istrosi eos,meni su 2 vec pri kraju,mozete ga reciklirati,o tome na netu :-)Mislim, da cu to da pokusam ;-)Ali ipak jedan je EOS,ja da budem iskrena nemam zamjerki,sve je super jedino sto je ukus jako sladak...

Miris:10
Ukus:8
Ambalaza;10
"Obnavljanje" usana:10

Jako sam se potrudila oko ove recenzije i nadam se da vam se svidja :-)

11 коментара:

  1. Super post! Meni se ovaj jako sviđa. Danas mi je stigao Summer Fruit, i predivan je! Ako ga imaš, šta misliš o njemu? Ja mislim da je hvaljen sa pravom :D lol

    kawaiisuchers.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Recenzija je dobra, samo si trebala da ga fotografišeš i kakav je kad ga otvoriš. :)

    NA MOM BLOGU JE NOVI DIY POST:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши