недеља, фебруар 15

CollabPost ----> Jana i Emma


Hej ljudeki!hahahah xd...E pa odlucila sam konacno uraditi moj prvi post saradnje :).Sa Emmom :)
Njen blog --->ICat :)

E da mi smo odlucile da izaberemo po 5 ispovesti,koje nam se svidjaju i nekako opisuju nas,pa da pocnemo  :)



1#Evo je prva....Znaci ukratko opisuje mene....hahaha....Ozbiljno,uvijek sve pobacam na stolicu ili krevet xd.Ali stvarno nikada nisam stavila stolicu u ormar,mozda jesam svu tu odjecu potrpala u jedan cosak ormara xd....




2#Tako vam je to...Toliko sam radoznala,moram sve da znam,zapravo mislim da je ovako kod svih ljudi Xd.I ako neki nisu radoznali,opett ih nesto vuce ka tome...Da prosto zele da saznaju sta je to,sto oni ne bi trebalo da vide...



3#Tacno tako....Sve znate...Ne moram nista da pisem xD







4#hahahah....Da,da,to sam vam ja...Inace nisam nikako fotogenicna xD



5#Dosli smo do zadnje ispovesti...I mislim da svako voli da osei toplinu zagrljaja,i da na ovom svetu nije sam,to je nesto naljepse...Makar za mene :)

Evo ga :),kraj posta :)Nadam se da vam se svideo moj prvi post saradnje,pogledajte emin post,na njenom blogu :)





21 коментар:

  1. okej ja stvarno nisam znala da imamo telepatiju hahaha xd oboje razmišljamo isto ,čak imamo i 3 iste hahah xd ali meni to ne smeta ,sve dok tebi ne smeta.. nego meni se jako tvoj post svidio i način na koji si uradila oovaj post sa mnom ,hahaha xd slažem se s tobom oko ovog s odjećom ,hahah xd tačno to sam ja! hahha xd a vezano za ovaj posljednji i to je tako bolna istina ,ali stvarno i ja to volim...stvarno smo mngoo slične i vjerujem da će mnogi reći što ste uzele iste ali to se desilo slučajno jer poenta je bila da se ne dogovaramo oko sadržaja već oko iste teme. tako da sorry hahah xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  2. Hhahahah jao prva ispovest je hit :'D
    Odlična ideja stvarno, bravooo devojke!!! (:

    Novi post na blogu:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  3. Post je super! Mnogo mi se svidja ova prva sa stolicom. Isti slucaj je i kod mene, heheh! XD

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, bukvalno se uklapam u sve ove ispovesti haha! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. I follow you on gfc #58, follow back?


    http://xnataliie.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja ispovesti obozavam. Koja slucajnost sve te ispovesti sam ja postavila na We♥It pa ih znam. Ahahha. Mozda ste mogle o jos necemu da pisete.

    ОдговориИзбриши