петак, март 27

Spring Room Decor

Helou!Evo I Jane,ako ste mi zaboravlii ime,sto je OK jer nisam pisala dugoooo...Ali evo me tu sam.KONACNO.
Uglavnom,ovaj post sam odlucila napisati jer se uskoro selim i KONACNO ce moja soba biti bas po mom ukusu ;-)
Jer i sada sam imala svoju sobu,ali nekako je bila previse djetinjasta xD.Sada je SAVRSENA xd.
I naravno ja je zelim ukrasiti i dekorisati onako kako valja :).Dakle moja nova soba ce imati bijeli namjestaj i po nesto sivo :).A detalji ce biti ljubicasti.Dakle jastucici,tepih,stolica ce biti siva,kozna,a a zavjese ljubicaste.Jastucici naravno moj omiljenii purple flower print *O*.I OFC kao sto sam obecala u nekom od proslih postova,napravicu ROOM TOUR.
Ali da ne pravim kilometarski uvod,kao sto to znam da radim.Da pocnemo sa postom

DETALJI

-Jastucici:

U mojoj sobi su oni uvek.A bice i u novoj.Moj savjet je da se odlucite za jednu boju namjestaja i mozda jos jednu i dtealji da vam budu u drugoj boji.Dakle da se na primjer,zavjese,jastucici,tepih slazu ;)A jastucica neka bude sto vise,jer su oni ujedno i dekor,a i tu su da vam bude udobno xD




TEPIH:

Ja licno nikada nemam neki presaren tepih sa mnogo nekih slika na njemu.Po meni su najljepsi  onni cupavi,svilenkasti tepisi,takvi su kod mene kuci,i ja ih OBOZAVAM!
Najbolje je da bude u jednoj boji,bilo da je soba za petogodisnjaka,ili malo starije ;)



-LAMPE,KNJIGE,FIGURICE

Dakle ovo su sve oni "sitni detalji".Pored nocnog stocica mora stojati lampa ;),izaberite neku jako zanimljivu,sa dugim zecjijim usima,ili neku simpaticnu rozu,ili neku obicnu sa upecatljivom bojom ;)
Sve one knjige lijepih korica,postavite na neke police,jer i one mogu biti ukrasni detalj



Eto to je to od mene
;)
xoxox



6 коментара:

  1. Post mi se mnogo svidja i savjeti su odlicni ❤💋Samo se ne bih slozila za knjige, bez uvrede, meni je to pomalo seljacki jer knjige ne sluze tome. Inace je sve supper!!! I mogla si jod da dodas za budilnike i sve slatke diy projekte od beth! Xoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ;-).Ali ima nekih knjiga koje bukvalno nisu knjifge ahhaha.Oni neki glupi prirucnici,ili knjige koje ne volim mi stoje za "ukras" xD

      Избриши
    2. U pravu si! Mogla si da dodas i neku sliku, ubaci neku sa neta, ili jos bolje tvoju sobu/sliku koj si meni poslala :-) :-*

      Избриши
  2. Super je sve,ali trebalo bi da stavljas slike i da je post malo duzi.Inace je okej :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moja soba uvek ima sve te detalje. I jastuke i tepih i ostale slatke sitnicice.☺ Inace super post.
    Pogledaj moj blog imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post moglo bi se reci i najbolji!
    BFF♡(ovo cu u svakom komentaru staviti)
    Hahaha

    ОдговориИзбриши