уторак, март 10

#Let'sTalkAbout

Ok znam znam.Juce sam obecala jos jedan post.Aliiii bavila sam se izgledom i time.Nema veze.Ovo je moja nova serija postova #Let'sTalkAbout isam je vidjela jos kod nikog,a i ako se nekome ovako zove,ne kopiram ga ;-).Uglavnom ovo su postovi koji ce izlaziti svakog utorka.Svaki utorak ce imati svoju temu.Za ovaj sam ja smislila.A za ostale  cete vi predloge pisati u komentarima.A mi cemo(zapravo ja,a i vi u komentarima)rpricati o temi koja bude imala najvise glasova ;-)



Evo je slikica ;-).A danas je temaaaaa:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hmmm..Sta mislite?Blogovanje i skola-Reakcija "okoline" na blog ;-)
Dakle
Najgore je ono kad te pitaju.Na primjer nesto pricamo i ja kazem da imam blog a ona kaze "Sta ti je blog"?Pa onda dok im objasnim.I kad im sve detaljno izpricam kazu;"Pa sta"?Prosto ne shvataju koliko ja blog shvatam vaznim.Kao obavezu.Onda kad to malo shvate traze da im napravim blog.Ja naravno sve uradim,savrseno ga uredim.Sve bas sve.A one na blogu nemaju ni 5 citalaca nsiu shvatile kako je to biti bloger,i mene pokusavaju da nauce i govore kako su bolje.Dobro ne kazem da sam ja sad BOG ali imam 59 citalaca(i to je nesto xD.Je li? xD)A one nemaju ni 5


A onda na primjer.tek su pocele sa blogovanjem,nemaju iskustva(jok ja imam),a hoce odmah da saradjuju sa nekim firmama.Obicno se saradnja uspostavi kada imate oko 70 ili 80 citalaca.Moze da vam se eto posreci ako imate oko 50 ali rijetko.Nekada se cak desava da ti koja imaju blog zele da im budete najbolje drugarice zbog toga.U nasem se odjeljenu desavalo cak da su pojedine zezali zbog bloga ;-(.A vecina njih su bili "prijatelji" ili jedni od boljih,ali sada nisu.



Nazalost oko nas ima mnogo fake prijatelja ;-(.Ima jedna slika koju sam nasla na We Heart It-u.
Ide ovako:
Fake Friends know all of your stories but
Best friends lived them with you.
Tacno...A i najbolji prijatelji ti se nikada nece smijati ili zezati te zbog necega sto radis.Naprotiv podrzavace te.
Eto mislim da vam se svidja post ;-).Meni da xD
Byee do sljedeceg postaa


16 коментара:

  1. DIVAN POST!!!!<333 Ma sve su to UDO,pusti ih kad smo ti i ja NDO xD

    ОдговориИзбриши
  2. Da sve je istina.Misle da je lako biti bloger,a nije...

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je post. ☺
    Pogledaj moj blog i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,uclanila sam se kod tebe na blog,mozes li i ti kod mene?:D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super! Slažen se oko tih lažnih i pravih prijateljstava! Lažni prijatelji dolaze samo kada imaju korist od nekoga!

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš (i ja sam kod tebe)
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Lep post!! ;-)
    Na We heart it imaju zaista super poruke!!! ;-) Cesto idem tamo!
    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala sto si posetila moj blog i hvala na pracenju. Uzvracam komplimente i pracenje. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv post!Bitno je usredotociti se na sebe i na to da najbolje sto mozemo odradimo svoj "posao" prema blogu, sa puno strasti i ljubavi, rezultati ce sigurno doci kao nagrada :-)
    Pusa, ostanimo u kontaktu!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Ja nikome ne pričam za blog,znaju samo par mojih prijatelja i to najboljih,i podržavaju me.

    Dobar ti je blog!

    Pogledaj moj blog i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши