понедељак, март 9

Q&A--->Odgovori na vasa pitanja ;-)

Pa evo me ljudi!!!Izvinite nisam pisala puno!Ali skola skola!!Ali danas cu sve da nadoknadim.Ne idem u skolu jer sam bolesna ali izbacicu par postova i promijeniti izgled bloga! ;-)
Da pocnemo;


  1. Kako provodis slobodno vrijeme?Pa vecinu vremena sam u skoli xD.Ali citam blogove,igram se sa zekom ;-)
  2. Treniras nesto?VK1
  3. Kako se izboris sa losim komentarima?Pa obicno ih obrisem,i onda placem citavu noc xD.Ali pomogne mi ono : "Ljubomorni su"
  4. Da li volis Katty Perry?Moglo bi se reci.Ali nisam neki superfan
  5. Sta te nervira kod drugih osoba?Ljubomora
  6. Omiljeni blog?Tijana's diary
  7. Da li si zadovoljna uzpehom svog bloga?Pa jesam,trudim se da budem sve bolja i bolja
  8. Koja je tvoja najveca zelja u vezi bloga?Pa da uspem u blogovanju
  9. Omiljena zvezda?Becky G
  10. Omiljena serija?Hmm..Liv and Maddie
  11. Omiljeni film?Annie
  12. Da li imas kucnog ljubimca?Da,to znaju svi koji me dugo prate ;-)
  13. Da li si aktivna na blogu?Vjerovatno,ali u zadnje vrijeme ne toliko
  14. Sta najvise mrzis kod blogova?Kopiranje
  15. Omiljeni brend sminke?Ne sminkam se ali svidjaju mi se L'Oreal sjajevi za usta
  16. Sta te nervira?Kopiranje xD
  17. Omiljena pesma?Shower-Becky G
  18. 5 stvari koje koristis svaki dan?hmm.Eos,melem za usta,baby lips,ponkeaaad maskaru,afroditinu kozmetiku
  19. Imas li neku naviku?Mozda xD
  20. Da li ti je bitan broj citalaca na blogu?Super je ako imas puno citalaca,ali nije toliko bitno
  21. Koliko dugo pises blog?Napravila sam ga krajem oktobra 2014 godine 
Eto to je to.Bilo je vise pitanja ali su se ponavljala ;-)

8 коментара:

  1. Baš lep post, zanimljiva su pitanja :D
    I ja isto mrzim kopiranje kod blogova, i mislim da trebaš da naučiš da te tuđa mišljenja (pogotovo ukoliko su hejterska) ne pogađaju. Znači, potrudi se da te to ne dotiče, i nemoj plakati zbog toga :)


    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljivi odgovori i pitanja! ;)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. zanimljiva pitanja i odgovori♥
    tudja misljenja ne trebaju te pogadjaaati nikako, jer oni bas to i zele, a ti neces da das hejterima ono sto oni zele? Nikako nemoj da placees, ako mislis da je ispravno ono sto radis, nastavi to da radiis, super si♥♥
    ♥♥
    dva nova posta na mom blogu, volela bih da bacis pogled, bice mi vast da te vidim tu kao citaoca http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Auper odgovori, i molim te ako mozes odgovoriti na ovo pitanje:Da li ti se svidja moj blog?

    Posjeti moj blog i postavite pitanja za Q&A,plss<3!S

    ОдговориИзбриши
  5. Sta bi radije:
    Da ti daju 10 000 000$$$ ili da imas 10 000 000 pretplatnika????

    ОдговориИзбриши