четвртак, април 2

#Let's Talk About...

Uhhhh!Drugi post danas ;-). Evo ga jedan Let's Talk About.Nema neku odredjenu temu,ali pisem o zadnjih petnaestak dana,sta mi se sve izdesavalo itd...Moram da smislim posebno ime za ovakav post,ako neko ima ideju moze u komentar da kaze ;-)
Ali evo da ne duzim ;-)



  • Zadnje dvije nedelje su bile lose,jako mislim zakljucivale su se ocjene,bilo je puno lekcija,a gradivo se bas gomilalo.Srecom uspjela sam da izvucem sve petice i  dvije ili tri  mozda(ne znam ni ja) cetvorke.Super je to ;D


  • Onda kao sto i znate blog mi se raspada,nadam se da cu to popraviti, Jer ja vam se stvarno izvinjavam,Prioitet su mi bile ocjene i skola i eto opet nisam 5,00



  • Takodje u martu sam sklopila jednu saradnju i desilo mi se mnogo bitnih stvari vezanih za blog.Hejt mi je samo motivacija☺



  • Takodje u martu sam sklopila mnogo prijtesljstava ;;-)Ali i pored toga bilo je nekih ruznih stvari,za koje cu se potruditi da ih zaboravim ;-)





Eto,post nije nesto previse dugacak,ali je post ;-)


4 коментара:

  1. Zanimljiv post! Drago mi je što si uspela da izvučeš petice iz datih predmeta, bravo :D

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Kako su vam zakljucene ocene? Mislis samo onako uopsteno sad na tromesecju?

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Obozavam tvoj blog. Pogledaj moj i molim te budi clan.

    wwwmiasdairy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. odlicna si blogerka. Pogledaj moj blog i uclani se
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=781126371505883767#overview/src=dashboard
    kopiraj ovo i izaci ce ti moj blog

    ОдговориИзбриши